איש העסקים החרדי מפתיע: " זאת העצה שלי להצלחה"

הוא מבקש להישאר אנונימי ומסביר " אין הברכה שורה אלא בדבר הסמוי מן העין" אבל זה לא מפריע לו מלהעניק לנו ראיון מפעים עם עצה מפתיעה לחיים:

"ברוך השם, כשזה מגיע לפרנסה, אפשר לומר שהיתה לי הרבה ס"ד, מאז שהתחלתי להשקיע ולבנות את העסק שלי לפני כמה שנים, ההכנסה שלי באופן משמעותי, המשכורת החודשית שלנו ספקה את הצרכים של כל המשפחה הגדולה שלי כולל שכר לימוד, קייטנות, משכנתא ואפילו חסכונות לחתונות של הילדים… ואני יודע שבעידן של היום זה לא מובן מאליו." הוא משתף בסבלנות.

כשאנחנו שואלים אותו, מה הסוד הוא מעלה חיוך צופן סוד ומצביע על כיס החליפה היוקרתית: "פיסת הנייר שנמצאת כאן" הוא אומר ומסביר:

לפרטים המלאים הקליקו כאן>>>

"כל איש עסקים יהודי יודע שבסופו של יום מתיש  אתה יכול לעשות את כל המהלכים הנכונים ולסיים בלי תוצאות. היחיד שבאמת מחליט כמה יהיה לך הוא הקב"ה. ואיך אוכל לדעת כמה ה' רוצה שנקבל? ובכן, אני לא יודע מה איתכם, אבל בשבילי, אני פונה לגדולי התורה בעולם לייעוץ פיננסי" הוא מחייך.

"אתן לכם דוגמה, השבוע קראתי מכתב של ר' חיים שהפתיע אותי: " גדולה זכות הצדקה לועד הרבנים המחיה אלפי נפשות בארץ הקודש.  כותב הרב, אבל אז ממשיך בניסוח מדהים: "ותהא לכם לשמירה מכל צרה, ויוכפלו מזונותיכם מתוך בריאות ונחת מכל יוצאי חלציכם.

 

כלומר, אם אני מקשיב לייעוץ הפיננסי של גדול הדור זה עובד כך: הסוד לבניית פרנסה משלך הוא לעזור למשפחות שאין להם ועכשיו ועד הרבנים בראשות הרב חיים קנייבסקי מעלים הילוך ואומרים:

"התורמים לקמפיין שטר פרנסה של ועד הרבנים יקבלו חוזה משפטי כתוב, המעיד בכתב שהם מילאו את מה שדרש הרב, וכי הם מקבלים את הברכה שלו" וכמו שאנחנו אומרים בעסקים, אתה תמיד צריך לקבל את זה בכתב.

אז, תאמינו או לא, זה הסוד שלי, המכתב החתום שיש לי מגדול הדור שאומר שאני סומך עליו, נותן את הצדקה שלי איפה שהוא מייעץ, ועל פי דבריו הכנסתי תוכפל בעז"ה.

ואגיד לכם עוד משהו, הוא מסיים בחיוך: לפעמים מדובר בעניין של השקעה במקום הנכון, כשאני משקיע את כספי בכלל ישראל אני יודע שזה מניב תשואה גדולה"

להצטרפות להשקעה הקליקו כאן>>>

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו