טמבור השיקה את מניפת הצבעים החדשה "לגעת בצבע" בבית טמבור המחודש

מניפת הצבעים החדשה והידידותית מבית 'טמבור' - "לגעת בצבע" שמה. המניפה מגלמת שיטה חדשנית להצגת כל הצבעים האפשריים – 1,561 במספר

עשרות אורחים הוזמנו והגיעו ל'בית טמבור' המחודש בבני ברק, נחשפו לעולם הצבעים החדש והמרהיב שפתחה עבורם ענקית הצבע וחומרי הבניה הישראלית. באולם התצוגה החדש נפרשה לנגד עיניהם גלריית צבעים חדשה ומשובבת עין שטרם נראתה בישראל, וסימנה את הבשורה לחידוש הבית עם בוא חג הפסח.

קרא עוד:

[postim]

גולת הכותרת של ההשקה בפתיחת עונת הצבע 2013, הייתה כמובן מניפת הצבעים החדשה והידידותית מבית 'טמבור' – "לגעת בצבע" שמה. המניפה מגלמת שיטה חדשנית להצגת כל הצבעים האפשריים – 1,561 במספר – כשהם מחולקים לשמונה קטגוריות שונות: לבנים, אדומים, כתומים, צהובים, ירוקים, כחולים, סגולים ונייטרליים – אלו הן משפחות הצבע החדשות, כאשר כל אחת מהן מורכבת ממאות וריאציות שונות, כהות ובהירות, מורכבות או פשוטות, חלקות או מחוספסות, עמוקות או נקיות.
כחברה מקצועית המובילה את תחום הצבע זה 78 שנים, שקדה 'טמבור' יותר מ-3 שנים על פיתוח המניפה החדשה. הפרויקט כלל מחקר מאומץ במסגרתו נוצרו שיתופי פעולה עם חברות צבע מובילות מרחבי העולם, כמו גם ביצוע מאות ראיונות עם לקוחות שונים, כל זאת כדי להבין את צרכיו של הלקוח הישראלי ולהציג בפניו את המגוון הרחב ביותר הקיים בעולם הצבע.

התוצאה שהוצגה בפני העיתונאים בישרה על מהפכה של ממש בעולם הצבע: לראשונה בישראל מוצגת בפנינו קשת צבעים חסרת תקדים בהקיפה, המאפשרת לנו ליצור כל צבע הקיים במציאות, ברזולוציה מדויקת הקולעת לטעמנו האישי, ולהביא אותו אל חלל הסביבה הפרטית שלנו.

מיכאל דיין, מנכ"ל טמבור פתח את טקס ההשקה החגיגי, והדגיש כי המאמצים להפקת המניפה החדשה נעשו בדגש להתאמה לטעמו של הקהל הישראלי. "טמבור ממשיכה להוביל ולהשפיע על עיצוב וסגנון הבית בישראל והאסטרטגיה השיווקית שהנחתה אותנו השנה הינה- לגעת בצבע", הוסיף.

איתן ויצמן, סמנכ"ל שיווק טמבור אמר, כי "מניפת הצבעים היא עדות נוספת לכך, שטמבור עושה הכול כדי להמשיך ולהרחיב את הכלים לעיצוב הבית, תוך חדשנות מוצרית מתמדת, המבטאת את אופנת הצבע העדכנית וכלים דיגיטאליים חדשניים לשיחה הרבה יותר תוססת עם הלקוח".

אירוע ההשקה נערך בבית טמבור המחודש בבני ברק, שעבר אף הוא מתיחת פנים מרהיבה, על מנת שיוכל להציג באופן המיטבי את החידושים בעיצוב בצבע בפתח 2013 וכמובן את מערכת הגוונים החדשה והמתקדמת. בית טמבור, נפתח בראשית 2009 במטרה לסייע לצרכן הפרטי והמקצועי בדרך לבחירת הצבע וחומרי הגמר לעיצוב הבית. הצוות המקצועי של טמבור מעניק ללא תשלום ייעוץ והכוונה לעשרות אלפי לקוחות מידי שנה.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו