א צענטער! א צענטער! • קמפיין יהדות התורה בירושלים

עשרות פעילים מכל הקהילות בירושלים נרתמו להתגייס למערכה ולהביא להצלחה הגדולה • במטה המרכזי שנשכר בהר חוצבים ההיערכות בעיצומה

הסלוגן המרכזי העומד במרכז קמפיין הבחירות של יהדות התרה בירושלים הוא: "צריכים אותך לעשירי".

קרא עוד:

[postim]

היום התפרסמו המודעות הראשונות של הקמפיין ביומונים החרדים ומתחת לכותרת נכתב: "שמונת נציגי יהדות התורה בעיריה עובדים בשבילך במסירות רבה, ללא הפסקה. אבל הפעם, כדי שלא יוכלו להתעלם מאיתנו וכדי שלא תקום קואליציה בלעדינו, שמונה זה לא מספיק. יהדות התורה זקוקה ללא פחות מעשרה נציגים בעיריה. האם נצליח? זה תלוי גם בך".

שמות הנציגים הראשונים ברשימת יהדות התורה, ה"ה הרב יצחק פינדרוס, הרב יוסף דייטש, הרב ישראל קלרמן, הרב יוחנן וויצמן, הרב מיכל הלברשטאם, הרב אליעזר ראוכברגר, הרב יעקב הלפרין, הרב שלמה רוזנשטיין, הרב משה יעקב גורא והרב שמואל מילר.

העסקנים הנמרצים – נציגי יהדות תורה, ידועים לכל כנציגי ציבור בולטים שבמהלך הקדנציה האחרונה עשו מלאכתם נאמנה בשמירה על תקציבי החינוך החרדי ומוסדות התורה בכל רחבי העיר, עמדו בפרץ על קדושתה של ירושלים, ומעל הכל היוו מודל לחיקוי בכל הנוגע לטיפול בפניות הציבור. דומה כי אין כמעט ירושלמי שלא עזר בנציגים אלו או בעוזריהם, כאשר בלשכותיהם של חברי המועצה טיפלו בחמש השנים האחרונות בעשרות אלפי פניות פרטניות הן בנושאי הדיור, הארנונה, החינוך ומערכות העירוניות השונות.

"בשנים האחרונות חלה עליה ניכרת בקרב הציבור החרדי המתגורר בשכונות 'מעורבות' בירושלים, אומרים במטה המרכזי, ואין זה סוד כי בשכונות אלו התושבים החרדים מנושלים מזכויות בסיסיות המגיעות להם ביושר ובדין ככל תושב, החל מהקצאת מבני חינוך ועד לרשיון לבניית חדר או מרפסת בבית. רק על ידי הגדלת הנציגות החרדית בעיריה נוכל להפסיק את ההפליה המקוממת הזאת".

המטה המרכזי והראשי במרכז התעשיה הר חוצבים בירושלים, יחל לפעול בימים אלו במלוא המרץ והתנופה, כאשר עשרות מטות שונים ממוקמים במתחם אחד בכדי להביא לשיתוף פעולה הדוק של כל הגורמים הרלוונטיים שיביאו יחד להצלחה הגדולה בס"ד. ראשי 'יהדות התורה' בירושלים, הרב יצחק פינדרוס והרב יוסף דייטש ונציגי הציבור הנוספים ברשימה, חילקו ביניהם את המשימות על מנת שכל התחומים, החל ממטה יום הבחירות, מטה ההסברה ושאר המטות הרלוונטיים להצלחת מערכת הבחירות של יהדות התורה יפעלו בעז"ה כראוי.

עשרות רבות של פעילים מכל הקהילות בירושלים נרתמו להתגייס למערכה ולהביא להצלחה הגדולה, כאשר בקרב הכל ניתן לחוש כי אכן הפעם מדובר במערכה גורלית ביותר, ועל כף המאזניים מוטל עתידה של עיר הקודש ירושלים, להצילה מיד מבקשי נפשה.

הקמפיין

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל כך עצוב שבשעה שמתמודדות 4 רשימות על הקול החרדי, עוד אומרים לי שצריך אותי בשביל לעלות מ-8 מנדטים ל-10…
אם יהיה 6 מנדטים אחרי הפיצול זה יהיה השג

חבל שלא מצליחים לאחד את כל יראי השם

בבית שמש הסיפור הוא קצת יותר עצוב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו