אחרי הסערה: איפה יש מחר לימודים- כל העדכונים נכון לשעה זו!

עירית ירושלים הודיעה הערב כי הלימודים בחלק מבתי הספר והגנים בעיר יחלו מחר בשעה עשר, אך מערכת החינוך בבירה לא תשוב לפעול כסדרה באופן מלא וההורים נקראו להתעדכן במוקד העירוני ובאתר עירית ירושלים. הרשימה המלאה של מוסדות החינוך בירושלים שבהן יתקיימו מחר לימודים אמורה להתעדכן כל הלילה עד מחר בשעה שש בבוקר. כמה מחברי מועצת העיר ירושלים וחברי כנסת חרדים הביעו הערב מורת רוח מההחלטה לחדש חלקית את הלימודים בבירה, בשל שכבות הקרח על המדרכות והשלג שטרם נמס במוסדות חינוך רבים ולדבריהם הדבר עשוי להוות סכנה ולגרום לפציעות מיותרות, אך ראש העיר ירושלים ניר ברקת הבהיר כי ההחלטה לקיים חלקית את הלימודים בעיר נתונה גם לשיקולם של ההורים, ואם לדעתם קיים סיכון כלשהו בהגעה לבית הספר או הגנים ובשהייה בהם יש להשאיר את הילדים בבית. למרות ההחלטה על חידוש חלקי של הלימודים בירושלים בכל הסמינרים לבנות בבירה לא יתחדשו מחר הלימודים, וגם מכללת אפרתה בירושלים לא תפתח מחר מחדש.
גם במבשרת-ציון ובגבעת זאב הסמוכים לירושלים לא יתחדשו מחר הלימודים כסדרם.
במוסדות החינוך בעיר אריאל כולל באוניברסיטת אריאל בשומרון יתקיימו מחר הלימודים כרגיל.
בישובי גוש עציון לא יתקיימו מחר לימודים בבתי ספר ואולפנות אך הגנים יפתחו החל מהשעה עשר, וההורים התבקשו ללוות את ילדיהם עד לגנים עצמם.
גם בחלק מישובי בנימין לא יהיו מחר לימודים וההורים נקראו להתעדכן במוקד המועצה האזורית או ברשת.
במועצה המקומית אפרת יחלו מחר הלימודים בעשר ושלושים בבוקר למעט במוסדות החינוך המיוחד בשל הקושי בתפעול מערך ההסעות אליהם. גם בבתי הספר בקריית ארבע יחלו ללמוד מחר בבוקר רק בשעה עשר. עירית בית"ר עילית תקיים הערכת מצב מחר בשש בבוקר כדי להחליט האם לחדש את הלימודים במוסדות החינוך בעיר.
את העדכונים מסר כתבנו בנצי ליזרוביץ.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו