חברת "דובק" תוזיל השבוע את מחירי הסיגריות

לאור פניות של לקוחות והמחאה הציבורית הנרקמת בימים אלו נגד העלאת מחירי הסיגריות המגיעות מחו"ל, מודיעה חברת דובק כי בכוונתה להוזיל את מחירי הסיגריות שלה והחל מהשבוע מחיר כל חפיסה יוזל בכמה שקלים.

"דובק" הישראלית הודיעה השבוע כי תוזיל את מחירי הסיגריות שלה בין שקל ל-3 שקלים לחפיסה, זאת בניגוד למחירי שאר הסיגריות, שעתידים לעלות בקרוב.

קרא עוד:

[postim]

העלאת המחיר השערורייתית, גורמת לזעם רב בציבור ולמחאה חברתית הנרקמת בימים אלו, בשל העובדה כי רק לאחרונה העלה משרד האוצר את המס על הסיגריות בכמה שקלים, "למה מעלים לנו שוב ," שואלים ברחוב, "איפה זה יגמר" ? תוהים מעשנים רבים.

בעקבות פניות רבות שהגיעו לפתחה של חברת דובק בענין העלאת המחיר על הסיגריות, החליטה חברת דובק לבוא לקראת הציבור הרחב ולהוריד את מחירי הסיגריות.

חברת דובק מייצרת בין היתר, את סיגריות "רויאל" שמחירן עומד על 22 שקלים. המחיר המוזל יעמוד על 20 שקלים בלבד. חפיסת "נובלס" תוזל בשקל ומחירה החדש יהיה 24 שקלים, חפיסת "מוסטנג" תוזל בשקל וחצי ותעמוד על מחיר של 21 שקלים – בדומה לסיגריות "היי ויי". סיגריות מסוג "אן ויי סי" יוזלו ב-3 שקלים ובמקום מחירן כיום שעומד על 23 שקל – תעלה חפיסה 20 שקל בלבד.

רועי גהל יו״ר חברת דובק אמר,  "בניגוד לחברות אחרות אשר בשבילם השוק בישראל מסתכם בנייר של דוחות רווח והפסד בסוף שנה, אנו כחברה ישראלית מחויבים להישאר נאמנים לצרכן הישראלי ולהעניק לו את הסיגריות האיכותיות והטריות ביותר ובמחיר נגיש ומותאם לכיס הישראלי, לכן אנו שמחים לבשר ללקוחותינו על הורדת מחירי הסיגריות של חברת דובק כבר בתחילת החודש הקרוב".

יש לציין, כי בשונה מסיגריות המיבואות מחול שעוברים חודשים רבים משעת יצורן עד שמגיעות למעשן, מה שעלול לפגוע בטעמן ופריכותן, הסיגריות של דובק, מיוצרות אך ורק בישראל ומשווקות באופן מיידי, דבר ששומר על הטריות, המרקם המשובח והטעם הייחודי של הסיגריה

רק השבוע פורסם כי חברת "פיליפ מוריס" צפויה להעלות את מחירי הסיגריות שהיא משווקת בישראל. על פי ההערכות, צפוי מחיר חפיסה להתייקר בשקל בממוצע לאחר שהחברה החליטה על העלאת מחירים. הסיגריות שמחירן עומד לעלות הן מרלבורו, פרלמנט, נקסט, אל.אם וסוגים נוספים.

העלייה הנוכחית במחירי הסיגריות מתרחשת לאחר שהמעשנים ספגו כמה העלאות מחיר בשנים האחרונות, רובן ככולן נבעו מהעלאות המס הדרמטיות. במאי השנה עלו מחירי הסיגריות בכשלושה שקלים לחפיסה, לאחר ששר האוצר, יאיר לפיד, חתם על תיקון לצו תעריף המכס ומס הקנייה, וזה אושר לאחר מכן על ידי הכנסת.
לפי הצו, יועלה המס המוטל על סיגריות, טבק לסיגריות, סיגרים ושאר מוצרי הטבק.

התיקון קבע כי יוטל מס בשיעור של כ–10% על מלאי הסיגריות הקיים בידי עוסקים ומס בסכום של 159.18 שקל לקילוגרם על מלאי של טבק לסיגריות.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תודה רבה !!!!!!!!!!!!!!!
ממני יראו וכן יעשו !!!!!!!!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו