"שם עולם": ספר תורה לע"נ הבה"ח ישעיה קויפמאן ז"ל

כ"ק מרן אדמו"ר מסאטמאר שליט"א יכתוב בשבוע הבא את האות הראשונה בספר התורה, לאחר תפילת שחרית עם בחורי הישיבה הקטנה שיתפללו עמו בסביון.

הטרגדיה הקשה שפקדה את משפחת קויפמאן בפרט ואת חסידי סאטמאר בארץ ובעולם בכלל, עם פטירתו הפתאומית של הבה"ח ישעיה קויפמאן ז"ל בביתו שבירושלים, עדיין צורבת בליבם של אוהביו ומכריו.

קרא עוד:

[postim]

בני המשפחה שהחליטו להנציח את זכרו של יקירם, מנצלים את ההזדמנות עם בואו לברכה של כ"ק מרן אדמו"ר מסאטמאר לביקור בארה"ק לרגל שמחה משפחתית, ובסיום תפילת שחרית מיד לאחר הנחיתה שלו בארה"ק, הם יתחילו את כתיבתו של ספר התורה לעילוי נשמתו ולזכרו של המנוח.

המעמד המרגש יתקיים בנוכחותם של מאות מחבריו של המנוח ז"ל, חבריו לספסל הלימודים בישיבה הקטנה דחסידי סאטמאר בירושלים. ישעיה ז"ל היה אחד מעודי התווך של הישיבה הקדושה, וחבריו עדיין שבורים והמומים מפטירתו הפתאומית.

ביום רביעי הבא צפויים כל בחורי הישיבה להתפלל את תפילת השחר בצוותא חדא עם האדמו"ר, ולאחר מכן הם ישתתפו במעמד כתיבת האותיות הראשונות בספר התורה.

"זאת הדרך המושלמת להנציח את זכרו של הבה"ח ישעיה ז"ל", אומר ידיד המשפחה. "הוא יונצח בספר התורה הקדושה שאותה כל כך אהב ללמוד, בהשתתפות כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א שאותו הוא כל כך העריץ ובתורתו היה דבוק, יחד עם חבריו לספסל הלימודים שכל כך אהבו אותו ורובם ליוו אותו משחר ינקותו עוד כשישבו לצידו בכיתות הנמוכות של הת"ת".

ת.נ.צ.ב.ה

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו