אחר כתלנו ● ההכנות לפסח ברחבת הכותל

לאן נעלמים כל הפתקים המתווספים מדי יום אל בין אבני הכותל? • והיכן תוכלו לברך את 'ברכת האילנות' על יד הכותל? • זמני מעמד ברכת הכהנים, וכל הפרטים על המתרחש על יד שריד בית מקדשנו

שאלתם את עצמכם פעם, מה קורה לכל הפתקים שאנשים תוחבים בין אבני הכותל? לאן הם נעלמים?! את התשובה תוכלו לראות במו עיניכם ביום ראשון ו' בניסן בשעה 10:30 בבוקר, בשעה זו יוחל בניקיון ופינוי פתקים מנדבכי הכותל המערבי, ומשם הם יועברו לגניזה.

השנה, הוצבו עצים ברחבת הכותל המערבי כדי לזכות את הבאים לברך את ברכת האילנות.

קרא עוד:

[postim]

אם נזכה, זה יתכן עוד השנה. אנו מאמינים בכל יום בביאת המשיח ושנזכה לאכול מן הזבחים ומן הפסחים אשר יוקרבו בבית המקדש שיבנה במהרה בימינו.

אך גם אם ח"ו לא יבוא המשיח עד חג הפסח, מאות אלפי יהודים יבואו להשתטח בימי החג על יד שריד בית מקדשנו ויקיימו 'זכר למצוות עליה לרגל', ב'קרן למורשת הכותל המערבי' נערכים לקליטת רבבות המתפללים מדי יום, כאשר השיא יהיה במעמד ברכת כהנים המסורתי המתקיים מדי חולו של מועד.

השנה יתקיים המעמד ביום חמישי י"ז ניסן, ב' דחוה"מ פסח תשע"ד. תפילת שחרית בשעה 8.45 בבוקר, ברכת כהנים של שחרית בשעה 9.30 בבוקר.

תפילת מוסף בשעה 10.00 בבוקר, ברכת כהנים של מוסף בשעה 10.15 בבוקר. קבלת פנים ע"י הרבנים הראשיים לישראל ורב הכותל המערבי לאחר ברכת הכהנים.

ברכת הכהנים בכותל המערבי, היום

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו