רחל פרנקל למועצת האו"ם לזכויות אדם: זכותו של כל נער לחזור הביתה בשלום

רחלי פרנקל, אמו של הנער החטוף נפתלי פרנקל, נשאה נאום בשעה האחרונה במועצה לזכויות האדם של האו"ם שהתכנסה בז'נבה וקראה למנהיגי העולם לעשות כל שביכולתם כדי להשיב הביתה את בנה ואת שני חבריו החפים מפשע והגדירה את מעשה חטיפתם אכזריות לשמה.

שמי רחל פרנקל ואני גרה  בישראל. באתי לכאן היום כאם. לפני שנים-עשר ימים בני נפתלי ושני נערים נוספים אייל יפרח וגיל-עד שער, שאמהותיהם יושבות מאחורי, נחטפו בדרכם הביתה מבית הספר, מאז לא שמענו דבר, לא חדשות ולא אות חיים, אמרה רחל פרנקל בתחילת נאומה.

זכותו של כל נער לחזור הביתה בשלום, הוסיפה רחל פרנקל בפנייתה למועצת זכויות האדם של האו"ם ולדבריה זה פסול ואכזרי  לקחת ילדים חפים מפשע, ולהשתמש בהם כחלק מכל מאבק כדי להראות סבל של עם.

 רחל פרנקל הודתה בשם שלוש משפחות החטופים על התפילות לשובם של הנערים, למזכ"ל האו"ם שגינה את החטיפה ולקהילה הבינלאומית שהודיעה כי חטיפת הנערים היא נגד החוק הבינלאומי.

בדיון עצמו הציגו נציגי המדינות החברות במועצה לזכויות האדם של האו"ם עוינות כלפי ישראל ומתחו ביקורת חריפה על המדיניות הישראלית בשטחי יהודה ושומרון ועל פעולות צה"ל נגד הפלסטינים בשטחי הרשות.

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו