האדמו"רים מויז'ניץ: להתעורר בענין איסור שיחה בעת התפילה

בגילוי דעת נדיר ומשותף עורר האדמו"ר מויז'ניץ את כלל חסידי ויז'ניץ בבלגיה לשבטיהם בעניין איסור שיחה בעת התפילה וקריאת התורה • האדמו"ר הדגיש כי דודו כ"ק האדמו"ר ממאנסי שליט"א ואחיו כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א הביעו את ברכתם ורצונם לעורר הקהל בענין חשוב זה

אנטווערפן לבושה חג זה כמה ימים, בשהותו של כ"ק מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א שהגיע לראשונה לעיר לשרשרת אירועים שהתקיימו בכלל מוסדות ויז'ניץ בבלגיה.

חסידי ויז'ניץ באנטווערפן, אברכים ובחורים, זקנים עם נערים, נהנים מהימים העילאיים העוברים עליהם, ומנצלים כל הזדמנות לרכוש לקחים טובים ורוחניים מרבם ומאורם שליט"א.

בקריאה מיוחדת התכנסו כל אנ"ש החסידים לשיחת קודש מכ"ק האדמו"ר שליט"א בבית המדרש המרכזי בעיר בהשתתפות רבני העדה וכל הקהל. מה שהפליא את הכינוס המיוחד, הוא ההשתתפות הכללית של כל מתפללי ביהמ"ד, ביניהם חסידי ויז'ניץ מאנסי, חסידי ויז'ניץ מרכז, וחסידי סערט ויז'ניץ.

ביהמ"ד המשמש זה מס' שנים כמקום תפילה ותורה לכל חצרות בית ויז'ניץ, מהוה דוגמא מפוארת למקום של אחדות ואחוה בין החצרות השונות המשתמשים בבית מדרש זה.

בדברות קדשו עורר האדמו"ר בענין איסור שיחה בעת התפילה וקריאת התורה, והרחיב ממאמרי חז"ל והצדיקים על גודל הפגם המהוה למי ששח בעת התפילה, וגודל השכר של הבולם פיו, אשר תפילתו מתקבלת ללא מניעות.

בראשית דבריו הקדים ששוחח על ענין זה עם דודו כ"ק האדמו"ר ממאנסי שליט"א ועם אחיו כ" האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, והביעו את ברכתם ורצונם לעורר הקהל בענין חשוב זה.

האדמו"ר שליט"א שהאדמו"רים סמכו ידיהם על הדברים, והאצילו ברכת קדשם שבני ישראל בוודאי יקבלו את ההלכה הצרופה, ובפרט בחודש אלול ימי הרחמים והרצון, ויקבלו עליהם כל אחד ואחד בפרטיות ובכלליות לשמור על הגדרים, ובשכר זה יקבל בורא עולמים את תפילותיהם ברחמים לישועה ולשנה מבורכת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו