ארגון שוברים שתיקה הוצא מרשימת הארגונים המוכרים בשירות הלאומי

מנכל השירות האזרחי שר שלום ג'רבי קבע כי ארגון "שוברים שתיקה" לא יוכל להעסיק מתנדבים במסגרת השירות לאומי בשל העובדה כי הארגון עוסק בפעילות פוליטית מובהקת • "לא ניתן יותר דריסת רגל בשירות הלאומי לארגונים הפועלים נגד חיילי צה"ל ומאשמים את צה"ל והמדינה בביצוע בפשעי מלחמה" אמר ג'רבי

לאחר שברשות השירות הלאומי-אזרחי ביקשו שלא לספק מתנדבים לארגון השמאל- "בצלם", גם ארגון "שוברים שתיקה" נפסל להפעיל מתנדבי שירות לאומי.

בוועדה לאישור גופים מפעילים נדונה הבקשה של ארגון "שוברים שתיקה" להפעיל במסגרתם מתנדבי שירות לאומי. הוועדה המליצה למנכ"ל הרשות, שר-שלום ג'רבי, לדחות הבקשה בשל העובדה כי הארגון עוסק בפעילות פוליטית מובהקת, ואינו תואם את תחומי הפעילות של השירות הלאומי-אזרחי המותרים עפ"י התקנות.

עפ"י הבקשה שהוגשה לוועדה עולה, כי הארגון אינו מסתיר את העובדה כי הוא עוסק בפעילות פוליטית השנויה במחלוקת, אשר על כן סברה הוועדה כי אין זה נכון לשלב מתנדבים בארגון זה ובכל ארגון פוליטי אחר מימין ומשאל.

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, שר שלום ג'רבי מסר בתגובה :" לא ניתן יותר דריסת רגל בשירות הלאומי לארגונים הפועלים נגד חיילי צה"ל ומאשמים את צה"ל והמדינה בביצוע בפשעי מלחמה. השכל הישר וההיגיון הבריא מחייב שמי שבוחר להסית נגד המדינה ולהכפיש את חיילנו מעל כל במה בעולם, לא יזכה יותר למימון וסיוע של מדינת ישראל."

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו