הולכות ונשלמות ההכנות לקליטת אלפי העולים לציון הרה"ק מזוועהיל

הולכות ונשלמות ההכנות לקראת ההילולא השנתית של הרב גדליהו משה מזוועיל זצוק"ל שתערך החל מהערב (יום ראשון) ועד מחר בערב (יום שני) בציונו הקדוש בבית העלמין שייח' באדר שליד משכן הכנסת

ציונו של הצדיק מזוועיל הפך לתל תלפיות לעשרות אלפים המגיעים מכל חלקי הארץ ומחו"ל במהלך השנה בימים שני חמישי ושני ברצף כדי להעתיר ולשפוך שיח על כל עניין ורואים שם ישועות גדולות בכל העניינים. מידי שנה עולים לציון הקדוש ביום ההילולה אלפים ובשנה שעברה עלו במהלך 24 שעות ההילולא למעלה משלושים אלף איש והשנה לאור כך שאלפים מגיעים במהלך השנה והמספרים רק הולכים ועולים מידי שבוע צופים מארגני ההילולא שעל ידי ארגון 'פועל הישועות' עלייה ניכרת במספר האנשים שיקחו חלק בהילולא של פועל הצדיק מזוועיל ואף נערכים לקבל את קהל האלפים במאכל ומשקה כאשר לכל זה דואגת משפחת ירט החשובה שלקחו על עצמם את הטיפול בציון ובאחזקת המקום במהלך כל השנה.

הרב מנחם מנדל ירט אומר כי בימים אלו הולכות ונשלמות העבודות במתחם הציון וכמנהלי המקום הם עושים הכל כדי לסיים כמה שיותר את העבודות שנעשות בשטח לרווחת אלפי המתפללים המגיעים במהלך השנה ושיגיעו ביום ההילולא.

הרב ירט אף אומר כי ארגונו 'פועל הישועות' דאג גם השנה וכמידי שנה לאוהלים בהם יחולקו אוכל ושתיה גם בצד של הגברים וגם בעזרת הנשים כדי שיהיה לקהל המתפללים מקום ראוי ונוח לעמוד ולהתפלל תוך שמירה והקפדה על גדרי הצניעות.

כ"כ בימים אלו עמלים משפחת ירט וארגון 'פועל הישועות' לסיים עוד עבודות תשתית שהחלו במהלך השנה במתחם הציון כדי להפוך את המקום לנגיש יותר בצורה המכובדת והראויה ביותר וכי מאז שהם החלו עם התיקון של ימי שני חמישי ושני נושעו אלפי משפחות שכיום מעוניינות לקחת חלק ולסייע בשיפוץ ושיפור מתחם הציון.

במהלך ההילולא ביום שני בשעה 15:00 בצהריים יתקיים כמידי שנה התיקון הגדול המסוגל לישועה כאשר לפני התיבה יעבור המקובל הרב יעקב עדס שליט"א.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו