מפכ"ל המשטרה בכותל: "הקהל הגדול שנמצא כאן- עדות לביטחון שחזר לעיר"

"סיירתי בסוף השבוע האחרון בירושלים וראיתי את המוני בית ישראל חוזרים לבקר בירושלים" סיפר המפכ"ל דנינו במעמד הדלקת נר שביעי של חנוכה ברחבת הכותל המערבי

במעמד מרגש הודלק נר שביעי של חנוכה בהשתתפות מאות רבות של מתפללים. במעמד רבה של באר שבע הרה"ג יהודה דרעי שליט"א, רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א, מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו, מפקד מחוז ירושלים היוצא מר יוסי פריינטי, ממ"ז ירושלים הנכנס ניצב צ'יקו אדרי, וממ"ר דוד סנ"צ אבי ביטון.

לאחר טקס ההדלקה נשאו דברים רבה של באר שבע הרה"ג יהודה דרעי שליט"א שדיבר על נצחון הרוח אשר הפך את הנס של חנוכה לחג נצחי.

רב הכותל המערבי הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א דיבר על שמחתו לראות את ההמונים חוזרים אל רחבת הכותל המערבי, לאחר שבמשך החודש האחרון התמעטו המבקרים והמתפללים לאחר גל הטרור שפקד את ירושלים. בימים אלו אנו אומרים הלל על הניסים של הקב"ה בימים ההם בזמן הזה, וגם על נס זה יש להודות לקב"ה ולבקש כי לא יטוש ה' עמו ונחלתו לא יעזוב, ושעל חומותיך ירושלים יפקיד ה' שומרים כל היום וכל הלילה. כשהרב מודה למשטרה על מאמציה הגדולים לשמור על ירושלים ועל קדושת הכותל המערבי.

מפכ"ל המשטרה ניצב יוחנן דנינו אמר שבהדלקת נר חנוכה שלו בכותל הוא מייצג את ההערכה והוקרה של עם ישראל ושלו לעשרות אלפי השוטרים אשר עושים מאמצים יום וליל לשמור על תושבי מדינת ישראל. סיירתי בסוף השבוע האחרון בירושלים וראיתי את המוני בית ישראל חוזרים לבקר בירושלים. הקהל הגדול שנמצא כאן הוא עדות לביטחון שחזר לעיר הזו, ואנו נעשה כל שביכולתנו להשיב את השקט לירושלים. המבצע הזה נקרא בפינו: שומרי החומות. כי אכן כוונתנו הייתה להחזיר לחומות ירושלים את השלווה והביטחון.

המעמד הסתיים בשירה מפיו של יענקי רובין ששר שירי ערגה לבניין בית המקדש ולשלום ירושלים.
הדלקת נר שביעי של חנוכה בכותל המערבי (1)

הדלקת נר שביעי של חנוכה בכותל המערבי (2)

הדלקת נר שביעי של חנוכה בכותל המערבי (3)

הדלקת נר שביעי של חנוכה בכותל המערבי (4)

אירועי הדלקת נר שביעי של חנוכה במעמד מפכל המשטרה (5)

אירועי הדלקת נר שביעי של חנוכה במעמד מפכל המשטרה (7)

אירועי הדלקת נר שביעי של חנוכה במעמד מפכל המשטרה (8)

אירועי הדלקת נר שביעי של חנוכה במעמד מפכל המשטרה (9)

הכתבות המעניינות ביותר

0 תגובות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו