המועצה המקומית רכסים מסכמת בסיפוק את אירועי החנוכה שנערכו למען התושבים

אלפי תושבים השתתפו באירועים השונים, במסגרתם התקיימו מופיעים והצגות לנשים ולילדים – כמו גם ערב ניגון וסיפור לבני הישיבות ברכסים והרצאות חינוכיות לאברכים

ראש המועצה המקומית רכסים, הרב יצחק רייך, כינס את צוות מחלקת התרבות והחינוך של המועצה לישיבת סיכום אירועי החנוכה שנערכו למען התושבים ברחבי היישוב. במועצה מסכמים את אירועי החנוכה בסיפוק, ומציינים כי אלפי תושבים השתתפו באירועים השונים, במסגרתם התקיימו מופיעים והצגות לנשים ולילדים – כמו גם ערב ניגון וסיפור לבני הישיבות ברכסים והרצאות חינוכיות לאברכים.

כנס הנשים המרכזי התקיים ביום רביעי, נר שלישי של חנוכה, במתנ"ס המקומי בהשתתפות מאות נשים. במחלקת התרבות של המועצה רתמו למען האירוע שורה של חברות דוגמת קופת חולים מאוחדת שהעניקה שי לכל משתתף והשתתפה בתכנים. בנוסף העניקה המועצה לכל משתתפת ספר תהילים מהודר של "מלכות וקסברגר".

אירועי החנוכה התקיימו כחלק ממגמת הנגשת אירועי התרבות התורנית לתושב עליו הכריז ראש המועצה, הרב יצחק רייך, בשנה האחרונה. במסגרת זו אף התקיים בחול המועד סוכות האחרון מעמד מרכזי של שמחת בית השואבה – לראשונה מסוג זה ברכסים – בהשתתפות אלפי תושבי היישוב מכל העדות והחוגים. מגמה זו של הנגשת התרבות התורנית לכלל הציבור תימשך בחודשים הקרובים במגוון פעילויות ואירועים.

"התרבות התורנית ברכסים זוכה לפריחה משמעותית בשנה האחרונה, ואנחנו שמחים שלנו יש חלק בכך – ושמחים לתת את האפשרות לתושבי רכסים ליהנות מהפעילויות השונות", אומר ראש המועצה, הרב יצחק רייך. "כמי שאמונים על טיפוח יוזמות חברתיות וקהילות, מחובתה של המועצה המקומית לדאוג לסביבת ואיכות חייהם של התושבים, בין אם בהשקעה בגינות המשחקים ובמרחב הציבורי של רכסים – ובין אם מדובר בפעילות תרבות ייחודיות בשעות הפנאי".

רכסים - סיכום אירועי חנוכה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו