עצרת המונית בפריז בהשתתפות רה"מ ופוליטיקאים נוספים מישראל

בפריז נערכת בשעה זו עצרת בינלאומית להזדהות עם תושבי צרפת בעקבות פיגועי הטרור הקשים שאירעו במדינה בסוף השבוע שעבר. בעצרת משתתפים על פי הערכת המארגנים כמיליון אזרחים ומנהיגים מכל רחבי העולם ובהם גם ראש הממשלה בנימין נתניהו, והיא החלה בצעדה המונית של המנהיגים מכיכר הרפובליקה הצרפתית.
השר נפתלי בנט שמשתתף בעצרת בפריז ביקר היום במרכול היהודי בו נרצחו בערב השבת האחרונה ארבעה יהודים צרפתים, ואמר כי מדינת ישראל הרואה עצמה אחראית לשלומם וביטחונם של היהודים בכל העולם היא הבית של כל היהודים, ותקבל באהבה כל מי שיחליט לעלות לארץ, אך יש לפתור את הבעיות הטכניות הכרוכות בכך, דברי השר בנט.
שר החוץ ליברמן שנסע גם הוא לעצרת בפריז- הביע אמפתיה למצבם של הצרפתים- אך דרש מהנהגתם לתגבר את האבטחה ליהודי צרפת- וקרא להם לעלות בהמוניהם לישראל.
חבר הכנסת אלי ישי שנפגש היום עם נציגי הקהילה היהודית בפריז, ביקר במרכול הכשר בעיר שם אירע הפיגוע חיזק אותם ואמר שישראל תמיד תהיה ביתם. הלב של כל העם היהודי עם יהודי צרפת- כיוון שאנשים מתו שם על קידוש השם רק כי הם יהודים, אמר חבר הכנסת ישי שהדגיש כי עם טרוריסטים לא מנהלים משא ומתן .מדבריו הביא כתבנו הפוליטי גואל ועקנין

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו