עדכוני שלג: אין לימודים בישובים המושלגים.ארגוני ההצלה בכוננות שיא

בכל הישובים המושלגים בהם נערם שלג לגובה של מעל עשרים סנטימטרים ובהם ירושלים, , קרית יערים, מבשרת ציון גבעת זאב ומעלה אדומים, לא מתקיימים היום לימודים. גם בעיר בית-שמש לא יתקיימו היום לימודים בכל מוסדות החינוך בעיר. בנוסף, לא יהיו היום לימודים גם בגוש-עציון ובישובי המועצה האזורית שומרון , ברוב ישובי רמת הגולן- ובחלק מישובי הגליל המערבי.הרשימה המלאה והמעודכנת מתפרסמת באתר משרד החינוך ובאתר קול-חי.
בתי החולים של הדסה בבירה- עין כרם והר-הצופים- פועלים כסדרם במוכנות מלאה להתמודדות עם אתגרי סופת השלגים בירושלים- והדרכים לבתי החולים מפונות כל העת כדי שניתן יהיה להגיע אליהם בבטחה במקרה הצורך.
ארגוני ההצלה הרבים הפועלים בירושלים סייעו במהלך הלילה לתושבי הבירה להגיע לבתיהם, במיוחד לחתנים ולכלות, ולהבדיל סייעו הלילה מתנדבים מארגון יד- שרה לארגון מסע הלוויתו של הגאון הרב יצחק צבי פינקל זצ"ל.
בשל הצפי להמשך סופות השלגים בירושלים וסביבתה, צפת, והרי הצפון מתבקשים התושבים להימנע מיציאה מהבתים ברכב או ברגל שלא לצורך, להשאיר קילוח דק של מים באחד הברזים כדי למנוע את קפיאת הצינורות, ולדאוג לאמצעי חימום מספקים ולא מייבשים, לשתיה מרובה, ולתאורת חירום זמינה.
חברת החשמל קראה לציבור ובמיוחד לתושבי השכונות החרדיות בירושלים להקדים את ההכנות לשבת ככל שניתן, ולהקצות בחכמה את המכשירים שיפעלו במהלך השבת כדי למנוע עומסים ותקלות חשמל תכופות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו