האדמו"ר הורה: "להוסיף את השם 'ברוך' לחתן הפצוע"

לאחר ההידרדרות החמורה שחלה אתמול במצבו של החתן ברוך יצחק בן איידל, התייצב מצבו במעט, אולם הוא עדיין בסכנה ויש להמשיך ולהתפלל עבורו • שני פצועים קשה נוספים עדיין מאושפזים - ישראל מאיר בן רויזא ותומר תנחום בן שושנה סוזן

מצבו של הבחור החתן שנפצע אנושות בהלוויית מרן הגר"ש וואזנר זצוק"ל במוצאי יום טוב ראשון של פסח, מוסיף להיות קשה מאוד והוא זקוק לרחמי שמים מרובים.

בהוראת כ"ק האדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א, אשר הפצוע נמנה על חסידיו, התאסף היום מניין תלמידי חכמים בראשות הגאון המקובל רבי גמליאל רבינוביץ שליט"א, ראש ישיבת שער השמים, בביתו של המקובל הנודע רבי דניאל פריש זצ"ל, סב כלתו של הפצוע, והוסיפו את השם 'ברוך' לשמו של הבחור החתן, ושמו בישראל ייקרא מעתה ברוך יצחק בן איידל. ירפאהו ה' במהרה.

אתמול בשעות הצהריים נרשמה הידרדרות חמורה במצבו, אשר בחסדי שמיים התייצב לאחר מכן, אולם עדיין נשקפת סכנה לחייו.

בעקבות המצב החמור, הורה היום כ"ק האדמו"ר מתולדות אהרן לבטל את מעמד חלוקת הפרסים במעמד 'חביבין דבקבעתא', המתוכנן מזה זמן רב להתקיים ברוב פאר והדר כיאה לכבוד התורה, והיה אמור להתקיים הערב בראשות האדמו"ר.

בתוך כך, נרשם שיפור נוסף במצבו של הנער הצעיר בן ה-14 שנפצע קשה באירוע. הנער שב להכרה, נושם בכוחות עצמו ומתקשר עם סביבתו, ולדברי הרופאים הוא יצא מכלל סכנת חיים. משפחתו עדיין מבקשת להתפלל לרפואתו השלמה של ישראל מאיר בן רויזא.

הפצוע הנוסף, תומר תנחום בן שושנה סוזן, עדיין מאושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה במצב קשה, מונשם ומורדם.

PTBeilinsonבית החולים "בלינסון"

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו