חָדְשֵׁיכֶם וּמוֹעֲדֵיכֶם שָׂנְאָה נַפְשִׁי • ביזיון ספר תורה בשריד בית מקדשנו

עקב הירידה בסיקור התקשורתי, החליטה היום קבוצת הנשים ההזויות לעורר פרובוקציה חדשה: קריאה בתורה בציבור בעזרת הנשים בכותל המערבי • ספר התורה הוברח מעל המחיצה תוך כדי טלטולו בביזיון רב, כאילו היה כיסא או סטנדר • תורם ספר התורה ששהה במקום התחנן אליהן בכאב רב לחדול ממעשיהן הנפשעים, אולם הן לא שעו לקריאותיו

כמידי ראש חודש, גם היום חולל כבודו של הכותל המערבי בידי קבוצת הנשים ההזויה והפרובוקטיבית, כאשר חוצפתן ותעוזתן עלתה היום מדרגה והן קראו בציבור בספר תורה אשר הצליחו להבריח מעזרת הגברים מעל המחיצה, כאילו היה חפץ של חול רח"ל.

מספר יהודים אשר חרה להם ביזוי המקום המקודש וספר התורה פרצו לעזרת הנשים וניסו לחטוף מידיהן את ספר התורה. במקום התפתחה מהומה גדולה, ואז התערבה המשטרה וכדרכה הגנה על הקבוצה ההזויה ואפשרה את המשך חילול הקודש עד לסיום תיפלתן.

קרא עוד:
[postim]

תורם ספר התורה שהה באותה העת בתפילה בכותל המערבי, כלו עיניו כאשר ראה את הספר שהכניס כדי לרומם כבוד שמים, מושפל בביזיון ומשמש לחילול ה' בהיכל קדשו. התורם ההמום זעק בכאב רב לעבר הנשים שיחדלו ממעשיהן, אולם כמובן הן לא שעו לקריאותיו. הוא קיבל עליו לצום ככפרה על ביזוי התורה, כדין ספר תורה שנפל על הארץ.

"אוי לאותה בושה! אוי לאותה חרפה!"

מאז פסיקתו של השופט הירושלמי ששנה ופירש, כי מעשיהן של הנשים המחוצפות אשר לא שערום אבותינו הינם בגדר "מנהג המקום" בכותל המערבי, מתקיימת מדי ראש חודש על ידן "תפילה" באורח המנוגד לדרכי היהדות. בתקופה האחרונה חלה ירידה בסיקור אשר הוענק להן ברוחב לב ובמאור פנים על ידי התקשורת המבקשת לקעקע את חומות היהדות, ועל כן הן מחפשות בכל פעם דרכים חדשות ליצור פרובוקציות ולעלות לראש הכותרות.

"מדובר במהלך פרובוקטיבי שכל עניינו להבעיר את הכותל", מסר בכאב רב הכותל הרה"ג שמואל רבינוביץ, "ואכן 'הצליחו' נשות העמותה לעורר עליהן את זעם המתפללים ובעמל רב של משטרת ישראל ועובדי הכותל נמנעה שפיכות דמים של ממש".

הרב רבינוביץ מגנה בתוקף את ביזוי ספר התורה "על ידי עמותה שולית שנלחמת את מלחמותיה על גבם של מתפללי ומבקרי הכותל,  אשר יודעים להניח את העדפותיהם האישיות מאחור ולהרכין ראש בפני מסורת הדורות הארוכה של הכותל המערבי. אוי לאותה בושה! אוי לאותה חרפה!".

רב הכותל קרא למזכיר הממשלה ולשר לענייני דתות להפסיק את החרפה והכוונות הפרובוקטיביות של קבוצה זו ולתקן את התקנות של המקומות הקדושים בדחיפות על מנת למנוע בעתיד חילול הקודש.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו