גל הפיגועים נמשך: צעיר ישראלי נדקר ונפצע קל בצומת מישור אדומים

על פי עדותו של הפצוע ושל עדי ראייה שהיו במקום, המחבל התקרב בריצה לעבר הצעיר ודקר אותו בגבו, ומיד לאחר מכן הסתלק במונית פלסטינית לכיוון יריחו • לאחר חיפושים ממושכים על ידי כוחות גדולים של משטרה בסיוע מסוק, נעצר הדוקר בקלנדיה

צעיר ישראלי כבן 19 נפצע הבוקר באורח קל לאחר שנדקר בידי פלסטיני בצומת מישור אדומים. הדוקר נמלט ונתפס בקלנדיה לאחר כשעתיים על ידי כוחות המשטרה. הפצוע פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים.

על פי עדותו של הפצוע ושל עדי ראייה שהיו במקום, המחבל התקרב בריצה לעבר הצעיר ודקר אותו בגבו, ומיד לאחר מכן הסתלק במונית פלסטינית. נהג המונית שאותר מיד לאחר האירוע סיפר למשטרה כי הדוקר ירד מרכבו ועלה לרכב פלסטיני אחר לכיוון יריחו.

קרא עוד:
[postim]

בתחילה היה נראה כי מצבו של הנדקר קשה, ועוד בטרם הספיק האמבולנס להגיע הוא הובהל ברכב פרטי לכיוון בית החולים, אולם בבדיקות שערך לו מומחה לב וחזה ב'שערי צדק' התברר כי פציעתו קלה בלבד, בחסדי שמים.

"סמוך למחסום א-זעים חברנו לרכב פרטי שבו ישב צעיר כבן 20 עם פצע דקירה בפלג גופו העליון", סיפר פרמדיק מד"א עודד שבת, שחש באמבולנס לכיוון זירת הפיגוע. "אמרו לנו שהוא נדקר בזמן שעמד בטרמפיאדה במישור אדומים. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לחדר הטראומה בבית חולים שערי צדק במצב בינוני".

לפני כשבועיים אירע ניסיון פיגוע דומה בסמוך, כאשר פלסטיני ובידו סכין גדולה פתח בריצה לעבר לוחמי משמר הגבול סמוך למחסום א-זעים. המחבל נהדף על ידי השוטרים, וכאשר המשיך בריצה לעבר המחסום עצמו כדי לבצע את זממו, נורה למוות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו