גם השנה 'מצות אירנשטיין' עם מוצר חדש, והפעם: במיוחד לילדים גדולים ובוגרים

אחרי שבנה בעשר אצבעות את המאפייה הקרירה והמהודרת ביותר, אחרי שיצר את פטנט הפריכות שמצא במפעלי קרקרים, אחרי שהקים בידיו מרכז מבקרים לילדים שהגיעו לבקר במאפייה ואפילו לאחר אפיית המצה הגדולה בעולם שפורסמה בספר השיאים, חיפש הרב אירנשטיין משהו במיוחד לילדים. מה מצא? – מצה.

הרב אירנשטיין, ה'זוכער' (מחפש) של מאפיית אירנשטיין, מחפש בכל שנה מחדש כיצד להדר ולשדרג את המצות. למרות שנראה כי הגיע זה מכבר לשיא הפריכות, לשיא ההידור, ולרמת כשרות שגורמת אפילו לרבנים העומדים בראש מערכת הכשרות להביע התפעלותם בקול, הוא ממשיך לחפש ולהדר עוד קצת.

השנה מצא הרב אירנשטיין, בנוסף ל'מציאות' הרגילות שלו: אברכי משי כעובדי המאפייה, כולם מאנ"ש יראי שמים וזריזים במלאכתם, גם המצאה חדשה, שוודאי תתחבב על כל ילד בליל הסדר הבא עלינו לטובה:
'מצות קינדער' היא ערכה בת 3 מצות בגודל מוקטן, השמורות בתוך אריזת קרטון תואמת. האריזה כוללת 'סדר ליל הסדר', הדמיית קערת הסדר בעיצוב מרהיב עין, ומקום מיוחד תחתיה לשלוש המצות. מחד, הערכה כה דומה לקערה אמיתית, ומאידך – היא כל כך קומפקטית ונעימה, כך שילדי ישראל יוכלו לשבת עם 'כמו קערת הסדר' בחביבות ובקלות, ולהיות מעורבים בכל שלב משלבי הסדר.
'מצות קינדער', כשרות למהדרין בהשגחה המהודרת של הבד"ץ של העדה החרדית, יוצרו השנה במהדורה מוגבלת. ניתן להשיגן, כמו גם את המצות המהודרות, במוקדי 'מצות אירנשטיין' בכל הארץ ובמוקד הארצי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו