נתניהו: "ישראל תפתח בקרוב נציגות במטה נאט"ו"

"אני חושב שזהו גם ביטוי חשוב למעמדה של ישראל בין האומות. מדינות העולם מבקשות לשתף אתנו פעולה בגלל המאבק הנחוש שלנו בטרור, בשל הידע הטכנולוגי שלנו, בגלל הפריסה המודיעינית שלנו וסיבות אחרות גם כן", אמר ראש הממשלה בישיבת הממשלה

"אני מברך את הודעת ארגון נאט"ו שמזמין את ישראל לפתוח משרד במטה הארגון", כך פתח הבוקר ראש הממשלה בנימין נתניהו את ישיבת הממשלה השבועית. "זהו יעד שאנחנו עמלנו עליו במשך שנים רבות.

"אני מודיע שישראל תיענה להזמנה ונפתח בקרוב משרד. אני חושב שזהו גם ביטוי חשוב למעמדה של ישראל בין האומות. מדינות העולם מבקשות לשתף אתנו פעולה בגלל המאבק הנחוש שלנו בטרור, בשל הידע הטכנולוגי שלנו, בגלל הפריסה המודיעינית שלנו וסיבות אחרות גם כן.

"הממשלה היום תאשר הסכם הגנה על השקעות בין ישראל לבין יפן. גם ההסכם הזה מהווה עדות נוספת ואבן דרך נוספת ביחסים המתפתחים בינינו לבין המעצמות הגדולות באסיה. יפן כמובן, אבל גם עם סין והודו, שאיתן אנחנו מפתחים קשרים ועמלים על הסכמים חדשים, ובייחוד הסכם הסחר החופשי עם סין. אלה כולם ציונים של התקדמות לפריחה כלכלית ומדינית של מדינת ישראל במרחבים שלא ידענו מאז הקמתה של מדינת ישראל", אמר נתניהו.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו