טרגדיה בצפון: הרב יוסף חיים חסן טבע למוות

רבה של קיבוץ גשר הזיו, הרב יוסף חיים חסן טבע למוות הבוקר בחוף אכזיב, בעת שירד לטבול לפני התפילה • הרב זצ"ל היה בן ארבעים במותו ולא השאיר אחריו זרע של קיימא

אסון קשה בצפון: רב הקיבוץ גשר הזיו, הרב יוסף חיים חסן ז"ל, יצא לטבול בחוף אכזיב בנהריה וטבע למוות. כוחות משטרה והצלה שהוזעקו הבוקר לחף אכזיב בנהריה לאחר שהתקבל דיווח על גבר שטבע בים.

למרות מאמציהם, ארך זמן מה עד שכוחות ההצלה הצליחו להגיע אל הטובע. הוא חולץ כשהוא מחוסר הכרה וללא דופק. צוותי מד"א נסו לבצע בו פעולות החייאה אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

מקורביו סיפרו, לאחר שזוהה כי מדובר ברב הקיבוץ גשר הזיו, הרב יוסף חיים חסן, כי הרב יצא לטבול בים קודם תפילת שחרית, אך ככל הנראה הסתבך וטבע למוות.

פאראמדיק מד"א צבי זינגר שהגיע למקום סיפר: "מדובר בחוף סלעי עם דרכי גישה קשות מאוד, שוטרים חילצו אלינו לקו החוף גבר בשנות ה 30 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הוא היה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח".

הרב נפטר כשהוא בן ארבעים בלבד. הרב חסן ז"ל לא השאיר אחריו צאצאים ובני משפחתו מבקשים מהציבור להתפלל לעילוי נשמתו של רבי יוסף חיים בן אברהם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו