אילת שקד מבהירה: זה מה שיגרום לנו לפרוש מהממשלה

לאחר ההודעות החריפות וחילופי ההאשמות בין הליכוד לבית היהודי מנסים בשתי המפלגות להנמיך את הלהבות • שרת המשפטים השמיעה בצהרים הצהרה מפוייסת אך הדגישה את הקו האדום של 'הבית היהודי'

"הקואליציה יכולה להאריך ימים עד סוף הקדנציה, כולל להעביר את התקציב הבא": כך אומרת הצהרים שרת המשפטים, איילת שקד (הבית היהודי), במפגש עם תא כתבי הכנסת. הדברים נאמרים בצל הדיווחים על הפסקת אש בין מפלגת הבית היהודי לליכוד.

שקד הוסיפה: "הממשלה הזו יותר טובה מהממשלה הקודמת. הקואליציה הנוכחית הומוגנית ועובדת טוב, אבל זה תלוי בנתניהו – אם ראש הממשלה ירצה לסיים את כהונתה – אני לא רואה סיבה שלא".

בהמשך התייחסה שקד לדיווחים על הצטרפות אפשרית של המחנ"צ לקואליציה ואמרה כי אין בזה עילה לפרישה של מפלגתה מהממשלה. יחד עם זאת הדגישה שקד כי אם תיק המשפטים ילקח מהבית היהודי – הרי שהם יפרשו מהממשלה.

בליכוד משיבים אש: "קואליציה זו לא תכלית הכל; נמאס לנו מבנט"

כזכור, אמש דווח על 'הפסקת אש' בלתי פרומאלית שהוכרזה בין הליכוד לבית היהודי בתיווכם של מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, הנחשב למקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושלום שלמה, מי שנחשב למקורבו ויד ימינו של יו"ר 'הבית היהודי', השר נפתלי בנט.

הבוקר צוטטו ב'מעריב' גורמים במפלגת "הבית היהודי" שמזהירים כי "היחסים בין רה"מ נתניהו לשר בנט מתדרדרים לשפל חדש", כאשר הגורמים מסבירים כי "נראה שנתניהו קיבל החלטה אחת מהשניים: או ללכת לבחירות, או לסגור עם הרצוג ולהוציא אותנו".

כאמור, ההתרחשויות בימים הקרובים יעידו על הצפוי בהמשך הדרך, יצויין כי על פי הדיווח אמש, הצדדים הגיעו להבנות שבסיומם הביעו הצדדים להניח את הכל מאחור ולהמשיך לפעול למען אזרחי ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו