"עמד כצוק איתן נגד גיוס בני הישיבות" • החרדים נפרדים מפואד

פרוש מזכיר את תרומתו לציבור החרדי דרך משרד השיכון, דרעי מספר על "המטה" שהקים בבית מרן זצוק"ל ואייכלר מציין את עמידתו האיתנה למען בני הישיבות • חברי הכנסת החרדים כבר מתגעגעים לפואד

מעבר להודעות אבל מנומסות: מותו של השר לשעבר בנימין (פואד) בן אליעזר תפס את חברי הכנסת החרדים כשהם עסוקים עד צוואר במשבר השבת. למרות זאת, הם חשו צורך אמיתי לספר בשבחו של מי שלאורך כל שנות הקריירה הפוליטית הארוכה שלו (4 עשורים בקירוב) עמד תמיד לצד הציבור החרדי ומאבקיו.

"מדובר באיש יקר ורב פעלים, שפעל רבות לבטחון ובניין הארץ. הכרתיו מקרוב עשרות שנים ואת חפצו להיטיב ולסייע לכל גווני הציבוריות הישראלית. יהי זכרו ברוך", אמר סגן שר החינוך, מאיר פרוש והוסיף: "נכנסתי למשרד השיכון אחרי שהסתיימה כהונתו של פואד בן אליעזר, הוא השאיר תרומה אדירה לציבור החרדי, אהב לעזור לכל אדם באשר הוא".

השר לשעבר בנימין (פואד) בן אליעזר הלך לעולמו

קשר מיוחד נרקם בין בן-אליעזר לתנועת ש"ס בכלל ולמרן הגר"ע יוסף זצוק"ל בפרט. "תנועת ש״ס בראשות השר הרב אריה דרעי מביעה צער על פטירתו של שר הבטחון לשעבר בנימין (פואד) בן אליעזר ז״ל.

הקדיש את מיטב שנותיו לעשייה ציבורית בטחונית וחברתית, והיה מחובר למסורת היהודית השורשית.

זכה להיות מקורב למרן הגר״ע יוסף זיע״א ולבקשתו אף סייע בבחירת בנו, הראשל״צ הגר״י יוסף שליט״א לרב הראשי לישראל.

יהי זכרו ברוך", נאמר בהודעה שפרסמה המפלגה.

השר דרעי עצמו העיד בראיון ל'קול חי': "לפני עשרות שנים אירחתי את פואד בביתי ב'מעלה עמוס'. בתקופת הבחירות לרב הראשי הוא פעל מתוך ביתו של מרן כמו ראש מטה. עדכן בכל מס' דקות אותי ואת אטיאס על פעילותו".

ח"כ ישראל אייכלר הזכיר דווקא את עמידתו לימין בחורי הישיבות. "הוא עמד כצוק איתן נגד גיוס בני הישיבות. תמיד עמד בצד שלנו נגד אויבי החרדים", דברי אייכלר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו