"אל תשבר, תחזיר את אורון לאמא": הצוואה האחרונה של הרצל שאול

היום יובא למנוחות אביו של חלל צה"ל אורון שאול הי"ד • לצד המאבק למען השבת גופת בנו, נאלץ האב השכול להתמודד בשנתיים האחרונות גם במחלת הסרטן שהכריעה אותו לבסוף

הלב נקרע: היום בשעות הצהרים יובא למנוחות הרצל שאול ז"ל, אביו של חלל צה"ל אורון שאול הי"ד, שנפטר לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.

האב לקה במחלה שבועיים לאחר נפילת בנו, כשבכל אותה תקופה הוא ניהל במקביל את המאבק למען השבת גופת בנו המוחזקת בידי חמאס והבאתה לקבר ישראל.

"רציתי והתפללתי לראות את אורון חוזר אבל לא היה לי כוח יותר. התישו אותי ושברו אותי", הוא אמר לפני מותו וביקש מבנו "להתחייב שלא ישבר ויחזיר את אורון לאימא שלו".

מהמשפחה נמסר: "הרצל ביקש מבנו בכורו שיתחייב בפניו שלא ירפה עד שיחזירו את אורון לישראל….תתקשר לרמטכ"ל ותזכיר לו שגולני שלחו את אורון לקרב בשג'אעייה, ושידאג שגולני יחזירו אותו הביתה

יצוין כי על פי החלטת המשפחה, אוהל המחאה שהוקם בירושלים בחודש יוני יקופל למשך ימי השבעה, שיחלו לאחר קבורת האב היום. בנו מסר כי "בעת הזו משפחתנו תתכנס ותתאבל על מותו של אבינו היקר בביתנו שבפוריה עילית. אין זו העת למחאה".

ממשפחת גולדרין נמסר: "אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה עם פטירתו ממחלה קשה של הרצל…צוואתו של הרצל חדה וברורה ואנו, ביחד עם כל עם ישראל, נעשה הכל בכדי למלא אותה ולהשיב את אורון והדר חזרה הביתה".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו