דיווח: ראש הממשלה יחקר באזהרה כבר בתקופה הקרובה

בצל פרשת הצוללות טוענים גורמים בכירים המעורים בפרטי הבדיקה הקודמת בעניינו של רה"מ כי "אם לא יהיו שינויים, חוקרי המשטרה יחקרו את ראש הממשלה כבר בשבועות הקרובים"

כנראה שזה לא השבוע של ראש הממשלה: אחרי ההישג של בנט בסוגיית חוק ההסדרה, סערת הצוללות וההדלפות מדוח"ח מבקר המדינה על מחדל המנהרות, מתבשר הבוקר רה"מ כי כבר בתקופה הקרובה הוא ימצא עצמו נחקר באזהרה.

'הארץ' מצוטט גורמים בכירים המעורים בבדיקה המשטרתית שמשוכנעים: "חקירה באזהרה היא רק ענין של זמן". לדבריהם, "אין מנוס מלהזמין את ראש הממשלה בנימין נתניהו לחקירה באזהרה".

ע"פ הדיווח, "בד בבד עם קבלת המידע המודיעיני בעניין נתניהו, הגיע לשולחנו של מנדלבליט מידע רגיש נוסף בנוגע לראש הממשלה, שחייב בדיקה מעמיקה. בכיוון זה מתרכז כעת עיקר תשומת הלב של ראשי מערכת אכיפת החוק". עוד נאמר כי "בכירים במשטרה סבורים כבר זמן רב כי היה מקום לזרז את בדיקת המידע הנוסף ולעמת את נתניהו עם החשדות שהצטברו נגדו, אולם היועץ המשפטי עמד עד כה מנגד. משיחות שקיים "הארץ" עם גורמים משפטיים בימים האחרונים עלה כי כעת סבור גם מנדלבליט שבשלה השעה לגבות מנתניהו גרסה. לפי ההערכות, החקירה תתמקד במידע האחרון בעניינו ותעסוק גם בחשד לקבלת מתנות וטובות הנאה מידיהם של בעלי הון".

יצוין כי ראש הממשלה טוען מאז התפוצצות הפרשה "מדובר באוויר חם. לא יצא מזה דבר". בהודעה שפרסמה לשכתו נאמר: "מאז נצחונו בבחירות ואף עוד לפניהן, גורמים עוינים לראש הממשלה עושים מאמצים כבירים כדי להביא להפלתו על ידי הטחת האשמות סרק נגדו ונגד בני משפחתו. גורמים אלה בתקשורת וסוכניהם מפעילים לחץ בלתי פוסק על המשטרה, הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה כדי שיפתחו חקירה פלילית נגד ראש הממשלה. טענות הסרק שלהם הן שקר מוחלט".

יעלון: "לא היה צורך בצוללות; הפרסומים מטרידים ביותר"

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו