"נחום ברנע אמר לי 'מקווה שאת מצטערת שהצבעת נגדנו'"

הפרשן הבכיר של 'ידיעות אחרונות' מנסה מאז התפוצצות פרשת מוזס-נתניהו לשכנע את הציבור כי הכותבים השונים - ובכללם הוא - לא היו צד בענין • ח"כ זהבה גלאון חושפת את חלקו במהלך

ח"כ זהבה גלאון ממשיכה להסיר את המסכה מעל 'ידיעות אחרונות' ואנשיו: לאחר שאמש חשפה את "מסע הנקמה" של 'ידיעות' כלפיה בעקבות הצבעתה נגד חוק 'ישראל היום', עוברת יו"ר מרצ לסגור חשבון עם נחום ברנע, הפרשן הבכיר של העיתון.

פרשת מוזס-נתניהו מסתעפת: ח"כ איתן כבל העיד במשטרה

כזכור, ברנע טוען מאז התפוצצות הפרשה כי לא היה לכותבים בכלל, ולו בפרט, כל קשר לעסקה המדוברת ו/או ליישומה (ראו הרחבה כאן). "המאמר שלו צדקני. הוא לא הופתע מכך שהמוציא לאור שלו וראש הממשלה שותפים לאיזו עסקת שוחד גדולה – הוא הופתע שאני הצבעתי נגד חוק 'ישראל היום'", טענה גלאון בראיון לגל"צ.

היא הוסיפה: "חודשיים לפני ההצבעה בכנסת קיבלתי הצעות שונות פשוט לרדת מזה. הציעו לי לתמוך בידיעות אחרונות, כי כדאי לי, כי פשוט ימחקו אותי – לא מתעסקים איתם…בהזדמנויות שונות, נחום ברנע אמר לי 'נו אני מקווה שאת כבר מצטערת שהצבעת נגד חוק ישראל היום'".

כזכור, הבוקר דווח כי ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני) מסר עדות במשטרה במסגרת החקירה, זאת בשל מעורבותו בקידום חוק 'ישראל היום'. במשטרה חושדים שכבל, כמו גם תומכים אחרים בחוק, קיבלו טובות הנאה תקשורתיות מקבוצות 'ידיעות' בעקבות תמיכתם בחוק.

"לפני יומיים זומנתי על ידי משטרה לבוא ולתת עדות. העדות הייתה קצרה. רצו לבדוק אם נתתי את כל הדברים שיכולתי לדעת כי באמת לא היה לי שמץ של מושג מכל השיח בין שני האנשים, שיח הלא מכובד והמביך הזה", הגיב הבוקר ח"כ כבל בראיון לגל"צ.

באבוד רשעים רינה: למה אנחנו צריכים לשמוח על נפילת 'ידיעות אחרונות'

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו