ברוך דיין האמת: הילד יחיאל זוסמן שנחנק במעלית בבית שמש

הטרגדיה בעיר בית שמש: הילד יחיאל זוסמן, שנחנק ביום שני במעלית ברחוב מגוריו בעיר בית שמש, נפטר היום, ערב שבת בבית החולים הדסה עין כרם, שם היה מאושפז בימים האחרונים במצב קשה

ברוך דיין האמת: מבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים מגיעה הבשורה המרה על הסתלקות הילד יחיאל זוסמן ז"ל, בן ה-10 שנחנק ביום שני האחרון במעלית ברחוב מגוריו בעיר בית שמש.

כזכור, ביום שני השבוע, שיחק הנער בחבל, שהיה חציו בתוך המעלית וחציו מחוץ למעלית. כאשר התחילה המעלית לרדת לקומה למטה, נכרך סביב ידו וצווארו, והוא איבד את הכרתו. כוחות ההצלה שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים, שם השיב את נשמתו לבוראו.

בימים האחרונים העתירו רבים בתפילה לרפואתו, כאשר כ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א אף הורה להוסיף את השם אלטר כסגולה, אך משמיים נגזרה הגזירה, ובשעה האחרונה הגיעה הידיעה המרה על פטירתו.

מקורבים למשפחה סיפרו כי יחיאל ז"ל היה בין הילדים המצטיינים בתלמוד התורה של חסידות בעלזא בעיר בית שמש, ילד אהוב על כולם. "זו טרגדיה נוראה. נחפשה דרכינו, עלינו להתחזק בתשובה ובמעשים טובים", הוסיפו.

חובש רפואת חירום כונן מד"א על אופנוע ירמיהו קלפהולץ סיפר ביום האירוע: "כשהגענו למקום ראינו בתוך המעלית ילד כבן 10 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הוצאנו אותו לחדר המדרגות ושם הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות וכאשר חזר הדופק התחלנו בפינוי לבתי חולים תוך המשך הטיפול הרפואי הנדרש כשמצבו מוגדר קשה".

דובי מרגלית מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום יחד עם מתנדבים נוספים של איחוד הצלה שגרים בסמיכות למקום ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות ולמרבה הנס חזר דופק. השכנים סיפרו כי הילד איבד את ההכרה במהלך משחק עם המעלית שנסגרה עליו והוא נחנק. בשלב זה מצבו מוגדר קשה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא פשוט. שה' יתן למשפחה הרבה כח! בשורות טובות!

איזו טרגדיה.
ממש מהקהילה!
לפני כן הרב וינד ואז אמא שלי רחמנא ליצלן כולם צעירים מאד. קורבנות ציבור

שה' יאמר לצרותנו די!!! ושינוחמו מן השמים!

ה' ירחם צריך משיח דחוף רבותי צריך לחזור בתשובה ולקבל קבלות טובות שכל אחד יראה לפני פסח לקבל על עצמו קבלה טובה וכך נניצל מדיני משונים

נאר דער אייבישטער קען העלפן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו