דרמה בבחירות לראשות ההסתדרות: ספירת הקולות הוקפאה עד הצהרים

בעקבות עתירה שהגישה המועמדת שלי יחימוביץ' בטענה לאי סדר וזיופים קיצוניים מצד אנשי ניסנקורן, הורה ביהמ"ש המחוזי לעצור את ספירת הקולות עד השעה 12:00 בצהרים - אז יתקיים דיון בענין

מערכת הבחירות העכורה ורווית ההשמצות לראשות ההסתדרות נמשכת עם סאגה דרמטית בשיאאה של ספירת הקולות: שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, איתן אורנשטיין, קיבל הלילה את העתירה שהגישה המתמודדת שלי יחמוביץ' והורה לעצור את ספירת הקולות עד לדיון במעמד הצדדים בשעה 12:00 היום.

יחימוביץ' טוענת לשורה של זיופים ואי סדרים קיצוניים מצד אנשי ניסנקורן.

"זוהי הוכחה נוספת לכך שמדובר במערכת הבחירות המושחתת ביותר שהיתה אי פעם. מתברר כי לא רק שהיו איומים והפחדות על עובדים הפוחדים לאבד את פרנסתם, אלא שהומצאה לשם האיום שיטה ממוסדת להפחדה. זו היתה דרכו של מטה ניסנקורן להזהיר את העובדים כי הצבעתם אינה חשאית", מסרה יחימוביץ' בעקבות ההחלטה.

ואילו יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, דחה את הדברים וטען: "אין כל שחר לטענותיה של יחימוביץ' שאיננה משלימה עם רצון הבוחרים. אנחנו מלאי ביטחון שטענותיה המופרכות וניסיונה לפגוע בהצבעתם של 244 אלף עובדים וגמלאים לא יצלח. יחימוביץ' פועלת בעולם מקביל, שבו כולם אשמים כל הזמן וככה פעלה לאורך כל קמפיין הבחירות וביתר שאת מאז הבינה את גודל תבוסתה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו