מנדלבליט על חקירות רה"מ: "מתקדמות בקצב ראוי; יודעים מה קורה"

בנאום שנשא אחה"צ היועץ המשפטי לממשלה בכנס לשכת רואי החשבון הוא הגיב לביקורת הציבורית על "מריחת הזמן" בחקירות רה"מ, וטען: אני ער לחשיבות לסיים את זה מהר, אך זה לא יהיה על חשבון היסודיות". ומה יש לו לומר על ההדלפות?

מנדלבליט מגיב: היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, נשא אחה"צ (רביעי) נאום בכנס של לשכת רואי החשבון באילת. בדבריו התייחס מנדלבליט לחקירות נגד רה"מ ולביקורת הציבורית על "הקצב האיטי" שלהן.

החקירה מתקדמת במהירות ראויה. הצוות שמלווה את החקירה זה צוות של פרקליטת מיסוי וכלכלה, עו"ד ליאת בן ארי, יחד עם צוות שלה. נערכים אצלי דיונים תכופים ואנחנו יודעים טוב מאוד מה קורה בחקירה הזאת, ואני אכן ער לחשיבות לסיים את זה מהר, אבל זה לא יהיה על חשבון היסודיות", אמר מנדלבליט.

האשר להדלפות השונות סביב החקירות אמר היועמ"ש: "לא אאפשר להדלפות כאלה ואחרות לשבש את החקירה. ברגע שהדבר יתאפשר מבחינת החקירה אני הראשון שאאפשר את העברת המידע לציבור. אבל זה לא המצב כרגע".

עוד מדברי מנדלבליט בכנס: "השיקול היחיד המנחה אותי ואת יתר העוסקים במלאכה, הוא הגעה לחקר האמת במקצועיות, אחריות ויושר, על מנת לקבל את ההחלטות הנכונות בהתאם לממצאים בלבד".

לפגוע בנתניהו דרך מנדלבליט: המאמר שרה"מ הפיץ לתומכיו ברשת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו