Yossi Zamir / Flash 90

טרגדיה: אישה חרדית נפטרה 6 ימים לאחר לידת בתה

שישה ימים לאחר הלידה, שעברה כרגיל וללא סיבוכים, הגיעה מרת חנה רוזנברגר ע"ה לחדר המיון בבית החולים שערי צדק עם תלונות על כאבי בטן. בעודה ממתינה לבדיקות - התמוטטה ונפטרה. בית החולים: "מדובר בסיבוך נדיר"

ברוך דיין האמת: האשה החשובה מרת חנה רוזנברגר ע"ה נפטרה שישה ימים לאחר שילדה את הילד הרביעי והיא בת 32 בפטירתה. המנוחה היא בתו של הרה"ח ר' אביש ציינוירט מבעלי 'גלאט עוף', ונשואה לאברך החשוב הרב ישכר דב רוזנברגר מחסידי סאטמר ונכד האדמו"ר מסטראפקוב זצ"ל.

הטרגדיה התרחשה בליל שישי: האישה שהיתה בריאה, ילדה שישה ימים קודם לכן תינוק בריא בלידה רגילה, שעברה ללא כל סיבוכים בבית החולים שערי צדק. יומיים לאחר הילדה כמקובל היא שוחררה לביתה כשהיא והתינוק במצב טוב.

שישה ימים לאחר הלידה, הגיעה היולדת לחדר המיון של בית החולים בתלונות על כאבי בטן. היא החלה לעבור בירור רפואי אך כעבור דקות ספורות היא התמוטטה. הצוות הרפואי פתח בהחייאה מתקדמת ממושכת, אולם חרף המאמצים הרבים, היא לא שבה להכרה ומותה נקבע במקום.

מבית החוליםש ערי צדק נמסר: "נסיבות הפטירה אינן מעידות על אבחנה מדוייקת, אך האבחנות הסבירות הן דימום פנימי, או תסחיף ריאתי המתואר בספרות הרפואית כארוע נדיר המתרחש בימים שלאחר הלידה. הלידה שהתקיימה 6 ימים קודם למותה של היולדת, היתה לידה ללא כל סיבוך, והיולדת שוחררה לאחר יומיים בריאה עם תינוק בריא. בית החולים משתתף בצער המשפחה והמקרה דווח למשרד הבריאות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מזעזע!!! טרגדיה קשה להכלה!
אני מכירה יולדת שהתלוננה על הכאבים הנ"ל והיא הייתה בסכנת חיים גדולה, בנס הצליחו להציל את חייה.

הגיע הזמן לטפל בבתי החולים שיתנו יחס מהיר יותר היא היתה שמה כבר כ3 שעות במיון!!!

אמאלהההההההה

אין מה להאשים רופאים על העבר…
זו גזירה משמים
אבל זה נכון שצריך לשפר את המצב בשערי צדק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

זה נכון שאנחנו צריכים להסתכל שזה גזירה מן השמים וצריכים לעשות תשובה אבל גם לראות איך אפשר לתקן את הפשעים על להבא שלא יקרה שוב

חברה! זה גזירה קשה, ואנו צריכים לשפר את מעשינו, אולי זה התעוררות מן השמים לקראת ימי הרחמים והרצון המתקרבים ובאים, וודאי שצריכים לבדוק אם ב'שערי צדק' טיפלו בה כהוגן, אבל אסור לנו לשכוח שמשמים רוצים שנעיר את עצמינו בתשובה שלימה.

אם מישהו לא יתבע את בית החולים על רשלנות, המקרה יכול לחזור שוב על עצמו!

זה לא פעם ראשוןנה אני יודע על אחת שעברה את אותו דבר בדיוק ורק בשניה האחרונה הורידו אותה לצילום וניצחו אותה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו