זירת פיגוע בשומרון. אילוסטרציה: פלאש 90

"אב לתשעה נרצח": נבואת הזעם של תושב יצהר שהתגשמה

מפחיד: בדיוק אתמול פרסם צבי סוכות, תושב יצהר ופעיל ימין מוכר, פוסט שבו הוא מונה את אירועי הירי שאך בנס הסתיימו ללא נפגעים בתקופה האחרונה, ומתריע: זה לא יימשך ככה. הלילה, למרב הצער, התחזית העגומה שלו התממשה • לפוסט המלא

בתקופה האחרונה אירעו בכבישי השומרון מספר אירועי ירי שאך בנס הסתיימו ללא נפגעים בנפש. לאורך השבועות האחרונים טענו גורמים בהתיישבות כי אם המצב הנוכחי יימשך, מתי שהוא האירועים הללו יסתיימו בהרוגים רח"ל.

אתמול פרסם צבי סוכות, פעיל ימין מוכר המתגורר ביצהר, פוסט שבו הוא מונה במדיוק את הנסים האחרונים שמנעו נפגעים בנפש, ומתריע: בפעם הבאה זה עלול להסתיים אחרת.

ח"כ סמוטריץ' נסע מאחורי הרכב שנפגע מהירי: "עצרנו להגיש עזרה"

הלילה, לדאבון לב, זה מה שאכן התרחש. להלן הרשימה המלאה שפרסם סוכות:

"אב לתשעה תושב יצהר וחתן של דמות מוכרת מאוד נרצח בשומרון. שבעה.. יתומים.. אלמנה. שרים ונכבדים שמנחמים, ואולי אפ' ראש הממשלה ושר ביטחון שיבטיחו כמה יח"ד או עונש מוות.. כתר על הכפרים מסביב, חקירה מהירה של השב"כ, ומעצר של הרוצחים..

רק מה.. ברחמי שמים לערבי שניסה לרצוח בשבוע שעבר את שכן שלי ש' היה כנראה מעצור באקדח. וכל זה לא קרה.

יום ראשון שעבר ש' בדרך ליצהר מאט בצומת גלעד כשרכב עם לוחית זיהוי צהובה נצמד אליו ועוצר לידו. ש' בתמימות חושב שמישהו רוצה לשאול אותו שאלה ופותח את החלון. הערבי מכוון לו את האקדח לראש מטווח מטר, ש' באינסטינקט פותח את הדלת ומסיבה לא ברורה במקום לירות בו הערבי נסע לשכם.

כניסה של צה"ל לשכם היא סיפור מסובך שדורש תכנון ותיאום עם מנגנוני המחבלים. לכן יש לו מספיק זמן להחביא את האקדח להחליף בגדים ולוחיות רישוי ולהיעלם. נכון לאתמול בערב (שבוע אחרי המעשה) המחבל טרם נעצר. מה שאומר שיש מישהו עם נשק שכבר קיבל החלטה לרצוח ומסתובב חופשי לידנו.

ככה בדיוק בוצע הרצח של הזוג הנקין לעיני ילדיהם בחג הסוכות לפני שנתיים. ערבים מתועבים שחיכו סמוך לכניסה לשכם, רצחו, וברחו פנימה. רק קצת יודעים. אבל לפני שהחוליה רצחה את הזוג הנקין, הם ירו בכמה רכבים אחרים בחווארה ובצומת גלעד במתכונת דומה. ירי ובריחה פנימה לשכם. רק אחרי שרצחו הם נעצרו בין לילה ולפחות סמוך למקום הרצח חסמו להם את הגישה לציר.

יש המון מה לעשות אבל אני לא מצפה מצה"ל לשנות את כל הראש ביום. בואו נתחיל מזה שלפחות עד שעוצרים את המחבל, בכניסות וביציאות משכם יהיו מחסומים פעילים. זה יצמצם את הסיכוי שלו לרצוח במתכונת כזו ב99%

למה זה לא קורה? כדי לא להכעיס חלילה את הרשות וכל מיני חשבונות שניצן אלון הכניס למערכת כשהיה אפמק"ז. בואו ביחד נלחץ על המערכת להחזיר את המחסומים לשכם. ולו עד למעצר המחבל. בהחלט נוריד את הסיכוי לכותרת כזו בכל שעה.

שתפו, תגיבו, תפרסמו, תעבירו בישובים.

זה החיים שלנו!!!"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בושה וחרפה!
עושים מזה צירוף מקרים.
זה הדבר שנקרא 'לפתוח פה לשטן'!
מן הראוי שאתר חרדי לא יתעלם מנקודה כזו.

תושבי השומרון עוד לא הבינו דבר מאוד פשוט…. הערבים ששונאים אותנו שמחים שהיהודים גרים שם. ככה יש להם סיבה לרצוח יהודים..מי שאומר שלמרות הכל אנחנו לא נזוז משם ,משחק לידיהם…
בתוך תוכם הם רוצים שהיהודים ישארו שם ככה תהיה חהם

ככה תהיה להם סיבה לרצוח…תבינו

תושבי השומרון עוד לא הבינו דבר מאוד פשוט…. הערבים ששונאים אותנו שמחים שהיהודים גרים שם. ככה יש להם סיבה לרצוח יהודים..מי שאומר שלמרות הכל אנחנו לא נזוז משם ,משחק לידיהם…
בתוך תוכם הם רוצים שהיהודים ישארו שם
תושבי השומרון לאמבינים

תושבי השומרון עוד לא הבינו דבר מאוד פשוט…. הערבים ששונאים אותנו שמחים שהיהודים גרים שם. ככה יש להם סיבה לרצוח יהודים..מי שאומר שלמרות הכל אנחנו לא נזוז משם ,משחק לידיהם…
בתוך תוכם הם רוצים שהיהודים ישארו שם כדי שתהיה להם סיבה לרצוח יהודים
תושבי השומרון לאמבינים

שמעתי פירוש על הכתוב "אשר יגורתי בא לי" שבגלל ש"יגורתי" בגלל כן "בא לי" (בדרך אגב, הלשון שכתוב באיוב [ג כ"ה]: "אשר יגרתי יבוא לי")
ועל כן צריכים מאוד להיזהר בנבואות זעם ולא להגיד שיקרה כך, ויקרה כך!!!!!!
ו"כן תנא משמיה דרבי יוסי לעולם אל יפתח פיו לשטן" הסיבה לכך – כי קטרוג של אדם על עצמו, או על אחרים, מהווה מעין הזמנה וסיוע למקטרג.

מחריד!!!

א-ל נקמות ה' א-ל נקמות הופיע
נקום נקמת דם עבדיך השפוך
והשב לשכנינו שבעתיים אל חיקם חרפתם אשר חרפוך ה'
הרנינו גויים עמו כי דם עבדיו יקום ונקם ישיב לצריו וכיפר אדמתו עמו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו