דַּם עֲבָדֶיךָ הַשָּׁפוּךְ • הנרצח בפיגוע בשומרון: הרב רזיאל שבח הי"ד

פיגוע הירי בשומרון: הרב רזיאל שבח, תושב חוות גלעד בן 35, הוא היהודי שנרצח הלילה ע"י מחבלים סמוך ליישוב בו התגורר. הותיר אחריו אלמנה ו-6 יתומים • "שכן. מכר. תלמיד חכם. אב לשישה ילדים. קדוש. נשם לידי את נשימותיו האחרונות"

ארץ אל תכסי דמו: מעט לאחר השעה 22:00 הותר לפרסום כי הנרצח בפיגוע הירי סמוך ליישוב חוות גלעד בשומרון הוא הרב רזיאל שבח, תושב חוות גלעד, בן 35.

הנרצח הי"ד הוא דמות מוכרת בהתיישבות בכלל וביישוב בפרט. מכריו מתקשים לעכל את הבשורה המרה. "שכן. מכר. תלמיד חכם. אב לשישה ילדים. קדוש. נשם לידי את נשימותיו האחרונות", כתב ח"כ בצלאל סמוטריץ' שהיה עד לפיגוע הנורא. הוא הוסיף: "ערב קשה אבל לא נכנע ולא נחלש. נמשיך להיאחז באדמת ארץ הקודש במסירות ובדבקות. ה' ייקום דמו וישלח לכולנו נחמה".

הרב רזיאל הי"ד הותיר אחריו אלמנה ו-6 יתומים.

מהמועצה האזורית שומרון נמסר: "הרב רזיאל שבח הי"ד אב ל 6 בן 35 היה מתנדב בחלקת הרפואה של המועצה האזורית שומרון. היה רב ומוהל. תושב חוות גלעד. דמות בולטת בחווה היה מעביר שיעורים לילדים בישוב. כונן במד"א. גילאי הילדים שהתייתמו: הגדולה בכתה ה והקטן בן 8 חודשים. קיבל תעודת הצטיינות. מתגורר בחוות גלעד מזה 10 שנים".

בתמונה: הרב רזיאל שבח הי"ד. צילום: ישיבת רועה ישראל

//www.jdn.co.il/breakingnews/935092

מבית החולים נמסר: "הפצוע הגיע לביה״ח ללא דופק ללא נשימה וללא סימני חיים. הוא הובהל לחדר הטראומה בביה"ח שם בוצעו פעולות החייאה מתקדמות ולצערנו למרות המאמצים נקבע מותו".

בוידאו: ראש מועצת יש"ע בזירת הפיגוע

חובש רפואת חרום במד"א, אליישיב רייכנברג, סיפר:"יצאתי עם אמבולנס מד"א מהיישוב קדומים הסמוך, הגעתי מהר למקום וראתי בצד הכביש סמוך למעקה הבטיחות רכב פרטי ועליו סימני ירי, בכסא הנהג ישב גבר כבן 35 בהכרה מעורפלת עם פצעי ירי בפלג גופו העליון, אזרחים שגרים ביישוב סמוך ושמעו את הירי הגיעו לסייע, בסיוע כוח רפואה של צה"ל שהגיע מהר למקום הענקנו לו טיפל רפואי מציל חיים והוא פונה לבית החולים כשמצבו קשה".

תיעוד מהשטח: אלחנן גרונר / הקול היהודי

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

קדוש ונורא
נקום נקמת דם קדושים

ברוך דין אמת

ת.נ.צ.ב.ה

אב לששה.. אב לתשעה… אב לששה… אב לתשעה… אב לששה…
הבלבול כאן אינו כבוד לנפטר (כאילו יש לו עוד 3 ילדים מאשה שניה). עברו כבר שעות אחדות ואינכם מתקנים.

אם אפשר להוסיף תמיד אחרי כתבה שם ושם אביו כדי שיהי אפשרות ללמוד משניות לע"נ

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו