נתניהו: "התקרית היום בגבול רצועת עזה היא חמורה. אנחנו נגיב בהתאם"

ריבלין: "לא נאפשר כל פגיעה בשגרת החיים של אזרחי ישראל". דובר צה"ל: "אנו רואים בחמאס אחראי לכל מה שקורה ברצועה מעל ומתחת אליה". השרה רגב "הם מתנהלים כאויב לכל דבר וצריך לפעול מולם בהתאם ובכל העצמה". צפו בדברי ראש הממשלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לאירועים בגבול רצועת עזה ואמר "התקרית היום בגבול רצועת עזה היא חמורה. אנחנו נגיב בהתאם. אני שולח איחולי החלמה מהירה לפצועים".

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין אמר "תפילותינו ומחשבותינו נתונות אל לוחמי צה״ל הפצועים. אני מחזק את ידיהם של כוחותינו העושים במלאכה ברצועת עזה ללא הרף. לא נאפשר כל פגיעה בשגרת החיים של אזרחי ישראל ולא נשתוק מול כל סוג של טרור נגד חיילינו הפועלים לשמירה על שגרת חייהם של אזרחי ישראל."

מחקירת התקרית בגבול רצועת עזה עולה כי כוח משותף של גולני והנדסה הגיע למקום על מנת לבדוק את הנקודה בעקבות דגל פלסטין שהונח אתמול בחסות ההפגנות ואז התרחש הפיצוץ. בצה"ל מעריכים כי המטען הונח בחסות ההפגנות. הפצועים קשה הם לוחמי הס"פ מהנדסה קרבית.

דובר צה"ל, תא"ל רונן מנליס, מסר הערב על הפעלת המטען לעבר כוח צה"ל ברצועת עזה: "אירוע טרור חמור שיש בו פוטנציאל כדי לערער את היציבות במרחב. אנו רואים בחמאס אחראי לכל מה שקורה ברצועה מעל ומתחת אליה".

השרה מירי רגב מהליכוד אמרה הערב "תפילות ואיחולים להחלמת חיילינו שנפצעו קשה השבת. פעולת הטרור הזו נגד חיילי צה"ל, היא פעולה צבאית מתוכננת היטב. עזה חרטה על דגלה להילחם בישראל. הם מתנהלים כאויב לכל דבר וצריך לפעול מולם בהתאם ובכל העצמה. בשורות טובות".

//www.jdn.co.il/breakingnews/954982

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו