צילום: לע"מ

צפו: ראש הממשלה מסכם עשר שעות במחיצת פוטין

"השתתפנו באירועים מאוד מרשימים גם במצעד הניצחון על הנאצים וגם באירועים אחרים, וכמובן שהיו גם שיחות טובות ומועילות". קודם לפגישה השתתף נתניהו יחד עם פוטין במצעד הצבאי המרהיב לציון 73 שנים לניצחונה של רוסיה על גרמניה הנאצית, צפו

לפני זמן קצר סיים ראש ההמשלה בנימין נתניהו פגישה מדינית נוספת עם נשיא רוסיה ולדמיר פוטין במוסקבה בירת רוסיה. ״סיימתי עכשיו קרוב לעשר שעות במחיצתו של הנשיא פוטין" אמר נתניהו "השתתפנו באירועים מאוד מרשימים גם במצעד הניצחון על הנאצים וגם באירועים אחרים, וכמובן שהיו גם שיחות טובות ומועילות".

"בשיחות הללו אני הצגתי את התפיסה שלנו בנושאים שכוללים את ארכיון הגרעין הסודי של איראן, וכמובן את הנושאים של המתיחות הנוכחית. הצגתי את החובה של ישראל ואת הזכות של ישראל להגן על עצמה מפני התוקפנות מאיראן, משטחה של סוריה, נגד מדינת ישראל. האיראנים מצהירים שבכוונתם לתקוף אותנו, הם מנסים להעביר לשם כוחות ונשק קטלני במטרה מפורשת לתקוף את מדינת ישראל כחלק מהאסטרטגיה שלהם להשמיד את מדינת ישראל".

עוד הוסיף נתניהו "אני אמרתי לנשיא פוטין שזו זכותה של כל מדינה, ודאי זכותה של ישראל לנקוט בצעדים הדרושים כדי להגן על עצמה מפני התוקפנות הזאת. אני חושב שהדברים הוצגו בצורה גם ישירה וגם ישרה, וזה חשוב. הדברים האלה מאוד חשובים לביטחון ישראל בכל עת ובייחוד בעת הזו".

צפו: דברי המנהיגים בפתח הפגישה.

קודם הפגישה אמר נתניהו לפויטן "תודה לך אדוני הנשיא. קשה לי לתאר לך את עומק ההתרשמות שלי מהטקס המרגש הזה של הניצחון על הנאצים. אנחנו בישראל לא שוכחים לרגע את הקורבן האדיר של העם הרוסי ואת ההקרבה של הצבא האדום בניצחון על המפלצת הנאצית".

"ישב לידי, ביני לבינך, ווטרן שהיה בין משחררי אושוויץ. אנחנו אף פעם לא שוכחים את המשמעות של ההקרבה שלכם, של החיילים האלה, יחד עם חצי מיליון חיילים יהודים בצבא האדום להבטחת גורלה של רוסיה, של האנושות ושל עמנו, העם היהודי. אנחנו גם לא שוכחים את הלקח הגדול של הצורך להתייצב מול אידאולוגיה רצחנית בזמן. זה לא ייאמן, אבל 73 שנים אחרי השואה יש מדינה במזרח התיכון, איראן, שקוראת להשמדה של עוד שישה מיליון יהודים".

"ההבדל הוא שיש לנו היום מדינה ואני מאוד מעריך את ההזדמנות לשוחח איתך על בעיות האזור, הניסיונות, כפי שאתה אומר, לפתור את המשברים, להסיר את האיומים בצורה מושכלת ובצורה אחראית. אני מסיים ואומר לך שאני מאוד נרגש שהזמנת אותי למצעד הזה כראש ממשלת ישראל, כראש מדינת היהודים ושהזכרת את שואת היהודים היום. זו עוד עדות לקשר העמוק בין שני העמים שלנו ואני מודה לך על כך".

קודם לכן השתתף נתניהו במצעד הצבאי הענק לציון 73 שנה לניצחונה של רוסיה את גרמניה הנאצית. "אני נרגש להשתתף כאורח הכבוד של הנשיא פוטין במצעד הניצחון על גרמניה הנאצית היום במוסקבה" אמר נתניהו "אני מצדיע מכאן לווטרנים הגיבורים שלנו. התרגשתי מאוד לשמוע את המנון 'התקווה' בכיכר האדומה. אני מצדיע לגבורתם של מאות אלפי היהודים שלחמו בשורות הצבא האדום ובצבאות בעלות הברית".

צפו במצעד הצבאי המרהיב בהשתתפות ראש הממשלה נתניהו

צילומי וידאו: לע"מ

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה הם לא מדברים ביניהם באנגלית, הרי שניהם יודעים טוב אנגלית?????

חולה על נתניהו!!!!!

אני לא מבין איך נתניהו דיבר עם פוטין ב4 עיניים, אם פוטין לא מבין עברית ואנגלית?
אולי הוא כן מבין אנגלית, רק שבפומבי זה לא מתאים, מי יודע?

"קודם הפגישה אמר נתניהו לפויטן"

בסרטון השני בשניה: 00:24 דוחק פוטין את נתניהו מהמדרכה רק שהסרט עובר סצנה ולא רואים את ההמשך

אֶזְכְּרָה אֱלֹהִים וְאֶהֱמָיָה. בִּרְאוֹתִי כָּל עִיר עַל תִּלָּהּ בְּנוּיָה. וְעִיר הָאֱלֹהִים מֻשְׁפֶּלֶת עַד שְׁאוֹל תַּחְתִּיָּה. וּבְכָל זֹאת אָנוּ לְיָהּ וְעֵינֵינוּ לְיָהּ.
איזה מלכות ואיזה פאר!
אפשר רק להתחיל ולחשוב מה יהיה כשמשיח יבוא!
מצד שני מה השטויות האלה אם הצעדים אחורה וקדימה עם פרחים ושטיות זה כנראה מה שיוצא כשאין תורה!
שאלה: מי המנהיג המדינה השלישי שמזדנב כל הזמן מאחור ?

אתם לא קולטים איך ביבי מיצב את עצמו כאחד ממנהיגי העולם הבולטים גם בביקורים שלו בעולם וגם בתגובות לנאומיו ומהלכיו

רכבי שרד….

בטח שהם מדברים אנגלית רק בשלב ההצהרות יש עניין כזה שכל אחד מדבר בשפה שלו (בסרטון השני רואים אותם מדברים בינהם)

פוטין נראה לחוץ זוועה!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו