צילום: פיקסלס

מתנות יודאיקה לבית

אם הוזמנתם למסיבת חנוכת בית ואתם מחפשים מתנות יודאיקה לבית חדש – בטח תשמחו לדעת שהגעתם למקום הנכון כי מתנות יודאיקה הן תמיד המתנות הנכונות. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות את המתנות הקטנות שעושות הבדל גדול, כך שאתם לא רק מכבדים בנוכחותם חנוכת בית יהודי אלא מבטיחים שהוא יהיה יהודי .

למה לרכוש מתנות יודאיקה?

הסיבה העיקרית לרכוש מתנות יודאיקה היא שמדובר במתנות שימושיות שתמיד יתקבלו בשמחה, כך שאתם תמיד תזכרו לטובה, למשל אם תרכשו פמוטים יגידו לכם תודה בכל הדלקת נרות בערב שבת. וכמובן שהרעיון דומה בכל מתנת יודאיקה אחרת לחגים ומועדים למשל :

  • פסח – צלחת סדר, מגשים למצות, הגדות וכיסויי מצה ואפיקומן.
  • חנוכה – סביבונים וחנוכיות
  • ראש השנה – כלי לדבש, מגש לראש השנה ורימונים דקורטיביים
  • פורים – בתי מגילה
  • שבת – גביע לקידוש, פמוטים, כיסוי לחלה וכן סט להבדלה.

בנוסף, מוצרי יודאיקה הם המוצרים ששום בית יהודי אינו שלם בלעדיהן בחיי היום יום. למשל , ברכת הבית, נטלה מעוצבת לנטילת ידיים, יד לספר תורה, מחזיקים לטלית ועוד. המשמעות במקרה הזה היא שיגידו לכם תודה באופן יומיומי וכבר אמרו חכמים – "כל המרבה הרי זה משובח"…. ובמילים אחרות – אלו מתנות שתמיד צריך.

מתנות יודאיקה – לא מה שחשבתם

אולי תופתעו לדעת אבל כיום ניתן לבחור מתנות יודאיקה לבית שנעשות ע"י מיטב המעצבים, כך שאתם נהנים ממתנה ייחודית שמשלבת בהצלחה יהדות ואמנות. אולי תופתעו לדעת אבל גם מחזיק מפתחות מיניאטורי יכול להיות יצירת אמנות…

ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי מתנות אלו נעשות לפי כללי ההלכה ובעיצוב עכשווי, שיקי וטרנדי כך שאתם נהנים מכל העולמות במתנה אחת. יתרה מזאת – מתנות אלו מיוצרות מחומרי הגלם הכי איכותיים שיש כך שאתם בידיים הכי מקצועיות. היינו אומרים לתפוס שתי ציפורים במתנה אחת אבל ספרנו כבר הרבה יותר…

למעשה, מתנות אלו מתאימות לכל הגוונים ביהדות לרבות דתיים, חרדים, מסורתיים ואפילו חילוניים גמורים שרק בנשמתם הם יהודים. אנחנו רק מזהירים אתכם מראש – יש סיכוי גדול שלא תסתפקו במתנה לחנוכת הבית, אלא תרכשו מתנת יודאיקה גם לעצמכם. ככה זה שמגלים עולם חדש שכולו אהבה ליהדות ולחיים היהודיים.

איך עושים את זה?

למרבה ההפתעה כדי לרכוש מתנות יודאיקה לבית אתם לא צריכים לצאת מהבית מסיבה אחתהודות לפלאי הטכנולוגיה אתם יכולים לרכוש מתנות יודאיקה באמצעות קנייה מאובטחת באינטרנט. יתרה מזאת – המתנה שרכשתם תגיע אליכם או לבית שחוגג את חנוכתו תוך 21 ימי עסקים, כך שכל שנדרש מכם הוא להצטייד בחשבון פייפאל או בכרטיס אשראי מסוג אמריקן אקספרס, מאסטר קארד, ישראקארד או ויזה.

 

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו