צילום Pixabay

נוטריון הרצליה

עבור בעל עסק בהרצליה תמיד מוטב לפנות אל נוטריון הרצליה כל אימת שהוא זקוק לשירותי נוטריון.

נושא שאינו מדובר רבות הוא חשיבות קרבת משרד הנוטריון אל משרד או בית עסק הלקוח. מדוע קרבה זו כה חשובה? חישבו על מצב שבו הנכם מנהלים עסק בחיפה, והעסק שאותו הנכם מנהלים זקוק לאישורים נוטריונים (כגון אימות חתימה, אימות תצהיר, אימות העתק, אימות תרגום) לעתים תכופות, אבל משרדו של הנוטריון אשר מעניק לכם שירותים נוטריונים נמצא בעיר תל אביב או בעיר חולון. אז, ראשית לכל, העובדה שהעסק בניהולכם זקוק לאישורים נוטריונים מרובים מעיד על כך שככל הנראה העסק שלכם הינו מפותח מבחינה עסקית וסביר להניח שהוא מניב לכם הכנסות יפות. בהמשך נסביר כיצד כל זה מתקשר אל נוטריון הרצליה.

כיצד מיעלים את העסק?

יחד עם זאת, תמיד צריך בעל עסק לשאול את עצמו: "כיצד אקדם את העסק שלי? כיצד אני יכול ליעל אותו טוב יותר?". בהקשר הנוכחי שבו עסקינן, מדובר בסוגיה קלאסית של ייעול העסק. הכיצד? עסק הממוקם בחיפה לא בהכרח מתנהל ביעילות כאשר הוא מקבל שירותים (ושירותים נוטריונים בפרט) מעסק אחר אשר ממוקם בעיר תל אביב או בעיר חולון. ודוק, בכל פעם שנדרש בית העסק שבעיר חיפה לאמת תעודה באופן נוטריוני, עליו לדאוג לשינוע התעודה לעיר תל אביב למשרדו של הנוטריון בתל אביב, להציג את התעודה בפניו לקבל את האישור הנוטריוני ולשנע את התעודה בחזרה לחיפה. כל זה כרוך בעלויות גבוהות מאוד ובזמן העבודה של עובדי בית העסק בחיפה. העניינים מסתבכים עוד יותר כאשר מגיעים סוף סוף למשרד הנוטריון בתל-אביב ומתברר, כי הנוטריון אינו נמצא, אינו פנוי או העסק סגור מסיבה כזו או אחרת.

נוטריון מקומי – נוטריון הרצליה

אז מהו הפתרון? ניתן להדגים את הפתרון באופן פשוט: בעל עסק הנמצא בחיפה, רצוי שיפנה לנוטריון בחיפה. לעומת זאת בעל עסק הנמצא בהרצליה, מוטב שיפנה לנוטריון הרצליה. נוטריון הרצליה (המשמש אותנו כקיצור לנוטריון שמשרדו ממוקם בהרצליה) יכול לסייע רבות לבעל עסק הנמצא בהרצליה משום שהקרבה המשרדית בין המשרדים (העסק מצד אחד, וכן נוטריון הרצליה מצד שני) חוסכת את הזמן ואת העלות הכרוכים בשינוע מסמכים מבית עסק אחד למשנהו. לכן, עבור בעל עסק בהרצליה תמיד מוטב לפנות אל נוטריון הרצליה כל אימת שהוא זקוק לשירותי נוטריון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו