לאחר שנים של תסכול! בעלת עסק לאופנה גילתה למה אף אחד לא פתח את הניוזלטר שלה

אין בעלת עסק שזה לא קרה לה

הרגע הזה שהיא חייבת לכתוב בעצמה כמה מילים על העסק, לתעד רגע מרגש, לייצר סטטוס טוב שיציג את הסחורה שלה באופן מושך ומרגש. אפילו כתיבת הניוזלטר השבועית הופכת לכאב ראש מתמשך.

ושום דבר לא קורה. הכל נתקע. המילים מסרבות לצאת. אין לך מושג מאיפה להתחיל, ומתי לגמור.

אין עסק שלא צריך קהילת קונים נאמנה שתלך אתו כל הדרך. היום, אף אחד לא מוכר מוצר. אלא חוויה. מה שמניע קונים אל עבר מוצר מסוים דווקא ולא בחירה במתחרה, הוא תחושת השייכות, החיבור, האמון בעסק ובערכיו.

וזה לא מגיע מהאוויר. בשנת 2021 עסק שלא מייצר לעצמו קהילה, שלא בונה סביב המותג תחושת שייכות, תכנים שוטפים, נראות בולטת ומבודלת במגוון הפלטפורמות, מבחינה מעשית הוא פשוט לא קיים.

 

בשנת 2021, לאחר שנת קורונה בה העולם התקדם לדיגיטל, גוברת ההבנה וההפנמה אצל אנשי העסקים, שבסוף, זה העסק שלהם… ועם כל הכבוד למשרד פרסום ועם כל הרספקט שיש לקמפיינים בעיתונים, האחריות היא שלהם והחובה להביא את האנשים שילכו אחריהם היא על הכתפיים שלהם.

 

בעלת עסק שלא דואגת לעצמה לניוזלטר מקורי שכתוב באופן יצירתי ומרגש, גורמת לכך שאף אחד לא יטרח לפתוח אותו. מי שלא משתפת את העוקבות והקונות בתהליך הייצור, המכירה, החוויה והסיפוק על ידי בלוג איכותי ועצמתי, מפסידה קידום אורגני בחינם שמזניק את העסק שלה בשורת החיפוש בגוגל. מי שלא מייצרת סטטוסים מרגשים ומחברים שכתובים באופן שנון ומזמין גורמת לכך שישימו אותה על השתק… ויותר מזה, מפסידה אלפי צפיות שמתורגמות לכסף גדול.

 

אם את לא רוצה להישאר מאחור. אם את חולמת להפוך למאסטרית הבאה שמוכרת בכמויות וגורמת לקהל שלם ללכת אחרייך בעיניים עצומות, אם את  מבינה שאת חייבת ליצור קהילה שתלווה אותך בדרך ותהפוך ללקוחות הנאמנות שלך

תלחצי בקישור המצורף

כי הכנו לך הפתעה ששווה הרבה מאד כסף!

לחצי כאן להפתעה>>>

 

 

 

 

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו