הכירו את סער פילוסוף – אושיית רשת מעניינת

מאז ומעולם סער פילוסוף אהב להיות כמה צעדים קדימה מהסובבים אותו ומהקולגות שלו בתחום הפיננסי, מגיל צעיר היה בטוח בדרך שלו וידע איך לקדם את עצמו בכל שלב לקריירה מקצועית ומצליחה. הצלחתו של פילוסוף התבססה על מחשבה קריאטיבית ורצון עז ללמוד ולהכיר את כל האפשרויות העומדות בפניו על מנת להגיע לכל המטרות אותן הציב

מי הוא סער פילוסוף?

כבר בהיותו ילד, סער פילוסוף הבין כמה דברים חשובים על המשך חייו. הראשון היה שלא צריך שתהיה לנו הכנסה גבוהה כדי להתעשר, אנשים עשירים יודעים לגרום לכסף שלהם לעבוד בשבילם ולייצר מזה רווח.

הדבר השני שלמד היה שאנשים ממעמד הביניים תמיד יצטרכו לעבוד בשביל כסף. הוא היה משוכנע, כבר אז שהוא רוצה משהו אחר בחייו. היו לו חלומות גדולים ולמרות שהוא עדיין לא ידע איך ישיג את מטרותיו, הוא ידע בוודאות שבסוף הוא יצליח.

פילוסוף סיים את לימודי התיכון בהצטיינות. לאחר סיום לימודיו ולאחר שירותו הצבאי החליט להמשיך את לימודיו האקדמיים באחת האוניברסיטאות הישראליות המובילות בפקולטה למדעי הכלכלה והניהול.

במסגרת לימודיו לתואר ראשון השתתף סער פילוסוף בהרצאה בה הנואם היה חיים טולדנו, מומחה פיננסים. לאחר סיום ההרצאה ניגש פילוסוף לטולדנו והציג את עצמו. חיים טולדנו הופתע לטובה מהצעיר הכריזמטי והם החליפו מידע ליצירת קשר. פילוסוף התרשם מאוד מחייו של טולדנו מכיוון שהיה מודע לעובדה שהוא דמות דומיננטית בתחום הפיננסים וכי סייע לחברות וארגונים רבים בהקמתם.

לאחר המפגש עם חיים טולדנו, פילוסוף החליט שהוא חייב ליזום קידום בקריירה שלו. הוא הבין שחינוך פורמלי הוא חשוב, אך עליו לרכוש יותר ניסיון בתחום הפיננסי על מנת להשיג את המטרות שלו.

הוא החליט לחפש הזדמנות להיכנס אל אחת מחברות הפיננסים המובילות בישראל. הוא הבין שעל ידי כך הוא יעניק דחיפה ראויה לרזומה שלו ויוכל להכיר את העולם האמיתי של פיננסים וכלכלה בישראל ובעולם.

סער פילוסוף ועולם ה-Marketing innovation

סער פילוסוף תמיד שאף לפתור כל בעיה הניצבת בפניו ולמצוא גם את הפתרונות הכי אפקטיבים וחדשנים. עם השנים הוא החל להשקיע יותר בחברות עם מוצר בתחום החדשנות השיווקית (Marketing innovation) ואותן השקעות הביאו לו הצלחה רבה, לכן כיום הוא מחפש להמשיך ולהשקיע בחברות דומות.

חדשנות (Innovation) הינה תוצאה של גיוס היצירתיות שלך לצורך חשיבה מחוץ לקופסא וחשיבה על פתרון לבעיה קיימת שבעבר נהגת להתמודד איתה בצורה אחת ולאחר מחשבה מעמיקה ולמידת הנושא לעומקו, הצלחת ליצור דרך אחרת שהיא קלה או חסכונית יותר ושתפתור את הבעיה בצורה יעילה יותר. זו השיטה שאיתה עובד פילוסוף וגם מאמין בה.

מה זה Marketing innovation?

חדשנות שיווקית (Marketing innovation), היא פריסה של שיטת שיווק חדשה המתקשרת לשינויים משמעותיים המתבצעים בפרויקט, בבניית מוצר, הפצה, קידום מכירות או תמחור. מטרתה של חדשנות שיווקית היא לספק את הצרכים של הלקוחות בצורה טובה יותר, לפתוח עוד אזורי סחר או הצבת מוצרים חדשה בשוק כדי לקדם את המכירות.

ההבדל בין חדשנות שיווקית לבין שינויים אחרים בשיווק מוצרים בחברה, הוא שבחדשנות שיווקית משתמשים בשיטות שיווק שלא יושמו עד כה באף חברה. שיטה זו היא חלק מאסטרטגיה שיווקית חדשה שונה לחלוטין משיטות השיווק שהיו נהוגות עד כה.

לסיכום, סער פילוסוף הוא אישיות גדולה ומוכרת כיום בקרב אנשי עסקים בישראל. הוא כריזמטי, מלא בתושייה ובעל יכולת יוצאת מן הכלל למצוא פתרון חדשני לכל בעיה הניצבת בפניו. עצם היותו גם יזם ומשקיע, פילוסוף השקיע בעבר השקעות מוצלחות ומתכוון להמשיך ולהשקיע בעוד חברות מתקדמות עם מוצר בתחום ה-Marketing innovation.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו