חיפוי אבן – איך הוא תורם לעיצוב?

אבנים שימשו בני אדם כבר בתקופות קדומות והיו אלמנו שעזר למתיישבים לקבוע בית ולבנות מאחז בכל מקום בעולם

בתים שנבנו מאבנים ולאחר מכן קושטו וחוזקו בחיפוי אבן – נחשבו תמיד למעוצבים ויוקרתיים יותר מכאלה עשויי עץ או בוץ, וכיום יותר ויותר אנשים משתמשים בחיפוי אבן לעיצוב הבית.

מלבד זאת, אבנים היו מאז ומתמיד דרכם של בני אדם לתקשר או לפרסם מוצרים ושירותים ומדובר באותה אבן קדומה שעמדה תמיד איפה שהיו כפרים וערים קטנות או גדולים, ועליה קדמונים חרטו את כתבי היד שלהם ועם הזמן גם ציירו על אבנים מה שהפך לאומנות של ממש!

כיום אפשר למצוא חיפויי אבן מסוגים שונים החל מאבן הבזלת עד אבן אנדורה, אבנים טבעיות, אבני גרניט ושאר סוגים של אבנים שמשמשות לחיפוי קירות, עמודים תומכים, אלמנטים שונים במרחב,  החל מריצוץ עד מרפסות, גדרות ושאר מבנים ופריטים שישנם במרחב. הפעולה תשדרג משמעותית את מראה המרחב גם בבניית מרחב חדש וגם בעת שיפוצים.

כיצד מעצבים עם חיפוי אבן?

בשנים האחרונות יש יותר ויותר אנשים שנהנים סגנון עיצוב כפרי, אקלקטי, תעשייתי ומודרני באמצעות שימוש באבנים לחיפוי. חיפוי אבן משמש כיום לעיצוב בתים פרטים, מלונות, מסעדות, משרדים, חנויות, מספרות ושאר מבנים מעוצבים והוא מאפשר שינוי במראה המרחב לטובה ושדרוג שלו תוך עיצוב קל שלא דורש זמן רב ומאפשר שיפוץ נעים למראה בתקציב נמוך.

חשוב לדעת שחיפוי אבן מספק בחירה בין מגוון סגנונות, טקסטורות וצבעים של חיפויים והוא מאפשר עיצוב מודרני, אקלקטי, מלכותי, תעשייתי והוא טרנדי ואופנתי מאוד בעיקר בתקופה שבהה רוצים להעניק חמימות ומרחב.

אבל אילו סוגים של חיפויים אפשר למצוא?

בחנויות של חיפויי אבן ומוצרי קרמיקה ואריחים תמצאו אבנים מסוגים שונים כמו אבני בזלת, אבני אימפריאל, אבן אנדורה, בוספרוס ושאר אבנים שנועדו לריצוף או לחיפוי. שילובים של אלמנטים נכונים לכל מרחב החל מהסלון עד המטבח או פינת האוכל, על קירות, על גבי האח, או בכל חלל פנימי יהיה נפלא ויוסיף המון למרחב. העיצוב מתאים גם לבתים פרטיים וגם למרחבים עסקיים.

לסיכום חיפוי אבן מאפשר עיצוב מרחבים תקציב קטן תוך עיצוב מקורי בזמן שהוא שמאפשר לנו לעדכן את המרחב כול עם מה שנרצה. כדי להזמין חיפוי אבן בחרו חברות מומחיות בתחום שיכולות לספק לכם היצע רב של אריחים ואבנים עם טכניקות חיפוי שאפשר ליישם לבד או באמצעות איש מקצוע. בחרו במילסטון שמספקים מוצרים טובים ואיכותיים עם אחריות על כל מוצר. באמצעות בחירת חנות טובה של אריחים ומומחים בתחום – תוכלו לבצע את העבודה ואת שדרוג המרחב על הצד הטוב ביותר המקורי והמשתלם ביותר.

 

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הכתבה הכי מטופשת שראיתי שנכתבה על ידי בנאדם שכנראה בחיים לא ראה בית!!

בתים שנבנו מאבנים וקושטו באבן? רציני? בתי אבן לא מחופים באבן הם פשוט עשויים ממנה וזה מה שרואים.
בתי בוץ??? באמת??? מאיפה אתה כותב מאפריקה???

חבר ברור שבחיים לא ראית אתר בנייה ושאין לך מושג בבנייה.
היום בונים בתים מבטון ומלבנים העשויות מבטון. ומעליהם ניתן להניח חיפוי אבן או חיפוי סינטטי המדמה אבן עץ בריקים וכו'

בתים מעץ מאד נדירים בארץ. אין בכלל מה להתייחס לזה בכתבה על חיפוי אבן. ואף אחד לא יסתיר את היופי של העץ עם חיפוי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו