אלפי אמהות כבר הבטיחו את השתתפותן במבצע 'אמא בחופשה' של מטרנה

קני מתחליפי החלב של מטרנה ותוכלי לזכות בחופשה שתבחרי • מגוון חופשות מושלמות בארץ או בחו"ל, ועשרות חבילות תחליפי חלב לשנה!

מטרנה יצאה זה עתה במבצע מפנק במיוחד "אמא בחופשה" עם מגוון חופשות במיוחד לאמהות, כאשר כל אחת יכולה לבחור את מה שהכי מתאים לה. המבצע זכה כבר על ההתחלה להתלהבות גדולה ואלפי אמהות כבר הבטיחו את השתתפותן בהגרלה המיוחדת שתתקיים בסיום המבצע.

"המבצע הגיע לי בדיוק בזמן" התבטאה אחת המשתתפות. ואכן זו היא המטרה של חברת מטרנה במבצע זה, כי להיות אמא זה תפקיד לא קל… השילוב של העבודה בבית ומחוץ לבית, הטיפול הבלתי פוסק והדאגה לילדים… בדיוק בגלל זה מגיעה לאימהות חופשה אמיתית, כזו המותאמת בדיוק למה שהן רוצות ושתעניק להן מספר ימים של התרעננות, התאווררות וחידוש כוחות.

על זה בדיוק חשבו במטרנה – מבצע "אמא בחופשה" עם מגוון של חופשות חלומיות הכולל: חופשה זוגית באיטליה, חופשה בעיר ההסטורית פראג, חופשה משפחתית בניר עציון, חופשה לבריאות בים המלח וחופשה חוויתית על גדות הכינרת. כל חופשה הינה חבילה מפנקת הכוללת 3 לילות על בסיס פנסיון מלא, כסף לבזבוזים ונסיעות – חופשה בחו"ל כוללת טיסות וחופשה בארץ כוללת הסעה הלוך ושוב. אז באיזו חופשה תבחרו?

וזה לא הכל – בנוסף, יוגרלו עשרות חבילות תחליפי חלב מטרנה לשנה!

אז כיצד משתתפים? קונים מתחליפי החלב של מטרנה, מתקשרים לטלמסר 036060602, בוחרים את החופשה שהכי מתאימה לכם ונכנסים להגרלה. חשוב לשמור את האריזה כהוכחת קניה, ולזכור – יותר אריזות, יותר סיכוי לזכות.

לדברי מטרנה: "מטרנה שמה לה למטרה להיות תמיד הכי קרובה לאמא, עם מגוון המוצרים האיכותיים ביותר, בכשרות הגבוהה ביותר. בד בבד אנחנו מקפידים להיות קשובים לאימהות, ללוות אותן בכל צעד ובעיקר להיות שם בשבילן. כחלק מזה שאלנו אימהות רבות במגזר החרדי, מהי החופשה המושלמת בשבילן, ועל פי זה יצרנו את מגוון החופשות, בתקווה שיוכלו להעניק רוגע, הנאה ומילוי מצברים".

המבצע ייערך בין ד' אב – ט"ז באלול תשע"ה (20.7-31.8.15), ומקווים שבקרוב תתחילו לארוז את המזוודות!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו