שימו לב : החגים אוטוטו כאן

הכירו את המתנה השווה ביותר לחלק לעובדים לחגי תשרי

אומנם אנו נמצאים בחודשי הקיץ החמים, אבל ממש מעבר לפינה נמצאים חגי תשרי. אם אתם לא רוצים להיות מבעלי העסקים המופתעים כל שנה מחדש שהגיע ראש השנה, ועוד לא החליטו מה להעניק לעובדים שי לחג, אתם מוזמנים להכיר את החידוש האחרון בתחום.
תכירו את Smart – כרטיס מתנה נטען, הכולל את הרשתות המובילות בישראל, והרשתות המובילות של הציבור החרדי. מדובר על כרטיס מגנטי מעוצב וממותג, מבית "נופשונית", חברת כרטיסי המתנה המובילה בישראל המציע חידוש משמעותי בענף כרטיסי המתנה, הענקת הטבה קבועה למחזיק הכרטיס של 15% בכל רכישה, באמצעות הטענה של הכרטיס על ידי העובד. כלומר בכל טעינה של 100 ₪ יוכל העובד לבצע קניות בסכום של 115 ₪, את הכרטיס ניתן להטעין באמצעות אתר החברה או בשיחה טלפונית.
אם אתם מחפשים לקבל החלטה חכמה לקראת השנה החדשה, ולהעניק לעובדים שלכם מתנה שהם ישמחו לקבל ויודו לכם במהלך כל השנה, העניקו להם את Smart , אותו ניתן לממש ברשתות המובילות בישראל כמו קבוצת פוקס, צילדרן פלייס, קפה קפה, מנגו, ללין, טרקלין חשמל, גולף, הוניגמן, סולוג, ניינ-ווסט, והרשתות המובילות בציבור החרדי כגון NANA H, כליצ'ן, רהיטי שפיצר, הט בוקס, תכשיק ועוד
לרכישת הכרטיס צרו קשר עם מחלקת המכירות בטלפון 02-5363646 ותקבלו את ההצעה הטובה ביותר

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אנחנו כבר לא בחודשי הקיץ החמים אנחחנו בשלהי הקיץ

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו