הסודות של מנהלי העמותות שמגייסים מילוני שקלים נחשפים

המנטור האגדי של עולם העמותות מוטי ויטמן חושף את הדרכים של מנהלי העמותות להגיע אל הלב והכיס של התורמים

אחד התפקידים התובעניים ביותר הוא תפקיד של מנהל עמותה. תפקיד שוחק שלא פעם לא זוכה להכרת טובה על העבודה הקשה. התפקיד דורש המון כישורים ויכולות והשקעת מאמץ אין סופי בגיוס כספים. כל חודש מחדש ה-10 המאיים מתקרב ואתו הלילות ללא שינה 'מאיפה משיגים את הכסף'. התלבטויות אין סופיות אם לפנות לתורמים ואיך לפנות. כל אלו מביאים לתוצאה אחת-שחיקה.

יש מנהלי עמותות שהחליטו שנמאס להם והם רוצים ללמוד איך עושים את זה אחרת. הם פנו למנטור האגדי של עולם העמותות מוטי ויטמן, כדי לרכוש כלים שיעזרו להם להגדיל את מצבת התרומות של העמותות שלהם ולהגיע באופן נכון אל ליבם וכיסם של התורמים.

ויטמן שתחת ידיו עברו מנהלי עמותות מהמובילים במגזר החרדי בישראל ובעולם, חושף בפנינו את הטיפים שיעזרו למנהלי העמותות  לשדרג באופן משמעותי את גיוס הכספים של העמותה שלהם.

אז אתם מנהלי עמותות וגם אם לא כדאי לכם מאוד לקרוא את התובנות על עולם הגיוס כספים שאותם רכש ויטמן בניסיון ולמידה של שנים רבות בענף גיוס הכספים.

הסיפור שלכם

דבר ראשון אומר ויטמן, עליכם ללמוד לספר את סיפורה של העמותה שלכם כסיפור עם דמות אנושית שמשמשת כגיבור. 'זה נשמע מעט מוזר בהתחלה להתייחס לאדמו"ר או לרב שעומד בראש של מסודות תורה וחסד כגיבור' מדגיש ויטמן אבל הדרך הכי טובה ל'מכור' את הפעילות שלכם למי שלא מכיר אותה היא דרך סיפור. כל המותגים הגדולים בעולם עובדים בשיטת הסיפור וככל שהם משכללים את השיטה כך הם מצליחים למכור יותר.

שאתם כותבים חוברת התרמה לתורמים, מה שיקבע את ההצלחה של החוברת לא קשור לכמה כסף תוציאו ואפילו לא לעיצוב של החוברת, מחדד מוטי ויטמן. 'מה שיקבע את ההצלחה ואת היכולת שלכם לשכנע את התורמים היא אסטרטגיה מדויק ותהליך נכון של בניית המסרים'

שפה אחת ודברים אחדים

יש מנהלי עמותות שיש להם מגוון רחב של עשייה. כאשר אתה משחזר אתם שיחה עם תורמים פוטנציאליים אתה מגלה שהם קופצים מנושא לנושא. 'מנהל עמותה חייב להתמקד בפן אחד של העשייה שלו שהוא החשוב ביותר. אם תעברו מעניין לא עניין לא תצליחו להרשים את התורם שאתם גדולים מאוד אלא להיפך הוא לא יצליח להבין שום דבר מהעשייה שלכם והתרומה שלו תהיה בהתאם'.

'רגע לפני שאתם מתחילים לבנות את הסיפור של העמותה שלכם ואת השפה, חשוב לזכור שכל תורם מוצף במאות ואלפי פניות של עמותות שונות. אם לא תשכילו לבנות שפה ייחודית שתסביר מה היתרון והייחוד של העמותה שלכם על פני אלפי עמותות אחרות, לא תצליחו לשכנע את התורמים למה עדיף לתרום לכם ולא למטרות אחרות ראויות לא פחות' .

אלו חלק קטן מכלים שמעניק כיום מוטי ויטמן לשורה ארוכה של מנהלי עמותות ומגייסי כספים שבאים ללמוד ממנו את השיטה שמעניקה להם את קרש  הקפיצה להזניק את העמותה שלהם קדימה.

רוצים לשמוע את מוטי ויטמן מדבר? לחצו כאן והירשמו לכנסי מנהלי העמותות שיתקיימו בחודש הקרוב בירושלים ובבני ברק

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני עם הניסיון של שנים בתחום, השתתפתי בכנס של ויטמן, ממש כנס חובה למנהלי עמותות, כל רגע זהב.

אני עם הניסיון של שנים בתחום, השתתפתי בכנס של ויטמן, ממש כנס חובה למנהלי עמותות,

ליעקב שמש, שווה יום עבודה? זה למידה או מכירה

בוודאי ששווה יום עבודה , אני רק מהטיפים של הכנס למדתי ממש הרבה דברים שאני משתמש בהם ועובדים לי ב"ה. אתה רואה שם מנהלים מכל הארץ וגם מחו"ל.

מוטי ויטמן הוא אישיות מדהימה !!!
איש מלא בניסיון וידע בענין גיוס כספים !!!
תאמינו לי רק בשביל הרמה של האוכל שהוא מביא בכנס שוה לבא….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו