אזרח תבע את עיריית אור יהודה, וזכה במשפט

תושב שרשום כבעל זכויות בנכס בעיר, עתר לבית המשפט בבקשה להורות לעירייה להנפיק לו אישור לרשם המקרקעין בדבר היעדר חובות

תושב שרשום כבעל זכויות בנכס בעיר אור יהודה, עתר לבית המשפט בבקשה להורות לעירייה להנפיק לו אישור לרשם המקרקעין בדבר היעדר חובות.

העותר שעל שמו רשום הנכס מכר את הנכס ולא העביר אותו על שם הקונה, מפני שהעירייה סירבה לתת לו אישור בדבר היעדר חובות.

מהעירייה נמסר לו כי יש לו חוב ארנונה בסך של למעלה מ-100,000 שקלים ולכן לא יוכל לקבל את האישור הנ"ל.

בהחלטתו כתב השופט כי הוא מקבל את גרסת העותר על פני גרסת 'המשיבה' בדבר זה שלא אמרו לו שקיים חוב ארנונה, "והדעת נותנת שאם היו מודיעים לו כי קיים חוב ארנונה הוא היה משלם אותו, כדי להעביר את הנכס על שם הקונה".

עוד כותב השופט כי אין ספק שמדובר על חובות משנים 1999 עד 2001 ועל כן חלה חובת התיישנות.

בהחלטה של בית המשפט המחוזי כותב השופט כי הוא מורה לעירייה להנפיק לעותר תוך 30 יום אישור עבור רשם המקרקעין ובנוסף 15,000 שקלים הוצאות ושכר טרחת עו"ד.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ערית אור יהודה מסתמכת יותר מדי ובצורה עיורת במחלקה המשפטית אשר לצערי עושה הרבה טעויות שגורמות הרבה נזכים לעיר ואף אחד לא פוצה פה.הינה עוד רשלנות מצד המחלקה המשפטית של אור יהודה.אני מוכרז כפושט רגל ועריית אור יהודה טוענת לחוב שהוא משנת 1995 אבל הערייה טוענת שזה משנ3/2001 עריית אור יהודה נדרשה להגיש תביעת חוב והיא הגישה את תביעת החוב באיחור של 5 חודשים ומרות שזה פורסם ברשומות וב2 עיתונים יומיים.הנאמן בתיק הכריע לגבי תביעת החוב ודחה אותה משני סיבות. 1.הוגשה באיחור של 5 חושים 2. על החוב חל חוק התיישנות. ולמרות הכרעות אלה עו,ד קרונפלד טוען שחוב אינו אינו קשור לתיקי פש"ר ולא למד מתיק עת"מ 2064/09 שבו עריית אור יהודה הפסידה במשפט יחד עם החשב המלוה בגלל התישנות ווההחלטה שהיתה מעליון באותה תקופה ששינתה את כל הכוון לגבי התיישנות חוב ארנונה.רק לציין שעריית אור יהודה והחשב המלוה מטעם משרד הפנים חיובו לשלם שכר טירחה והוצטאות עו"ד לאדון מתנה 160000 כן מאה ושישם אלף שקל בגלל רשלנות משפטית וזה עדיין נימשך וטוב הערייה תעשה אים תקח יעץ משפטי שבעברו היה שופט ולא משרד שעובד עם אותה ערייה מעל ל-20 שנה אגב חלק גדול שנגבים היום ע"י הערייה חלה עליהם חוק התיישות והם לא ברי גבייה כל חו מעל 7 שנים אשר לא הוגשה לגביו תביעה משפטית לבית המשפט חלה עליו חוק התיישנות.

הייתי מבקש מראש העיר שיפעל לגביית חוב הארנונה באופן חוקי וימחק חובות ארנונה שהן מעבר ל7 שנים מאחר וחובות אלה התיישנו והן לא ברי גבייה ואם הערייה עומדת על כך לגבות חובות אלה אז עליה להגיש תביעה לבית המשפט ולאזרחים הנתבעים אני מכוון אותכם שאם תתבעו על חוב שהוא מעל 7 שנים פנו לסיוע משפטי לקבלת סיוע בכפוף לזכאות .אני מוכן לתת ייעוץ חינם והכוונה לכ מי שיש לו חוב מעל 7 שנים טל נייד 0534256047 יהודה פדלון.לשרותכם
ניתן להקים אגודה לבעלי חוב ארנונה מעל 7 שנים רק תביעה משפטית מפסיקה התיישנות אכיפה מנהלית אינה עוצרת התישנות.בואו נלחם על זכויותינו ביחד.ומה עוד שעריית אור יהודה קצת מתבלבלת בתאריכי החוב כאילו לא בכוונהץ

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו