מנכ"ל שטראוס ישראל, ציון בלס ביקר בבני ברק

ערך סיור במספר מוקדים בעיר והצהיר: "בכוונתנו להרחיב את סל המוצרים תחת כשרות גבוהה למהדרין לטובת הצרכנים שומרי הכשרות"

מנכ"ל שטראוס ישראל, ציון בלס, קיים בימים האחרונים ביקור מקיף בבני ברק, במטרה להכיר מקרוב את העולם החרדי ומוסדות התורה והחסד בעיר והרגלי הציבור החרדי בערב חג הפסח. בסיור השתתפו גם מנכ"ל חטיבת תענוג והנאה בשטראוס, סיגל שילוני ומנכ"ל חטיבת הקפה בשטראוס, נדב ארנס.

קרא עוד:

[postim]

הסיור נפתח בביקור רב רושם במרכז הרפואי 'מעיני הישועה', יחד עם המנהל הרפואי של בית החולים, פרופ' מרדכי רביד, שהציג בפני מנכ"ל שטראוס ישראל ומנכ"לי החטיבות השונות את היקף הפעילות של המרכז בתחומים הרפואיים השונים, ובראשם מחלקת היולדות של 'מעיני הישועה' הנמצא בראש טבלת הלידות בישראל, או כפי שהגדיר זאת המנהל הרפואי של המרכז, פרופ' מרדכי רביד, "זהו בית החולים היהודי שבו נולדים הכי הרבה ילדים בעולם מידי שנה".

מנכ''ל שטראוס ציון בלס בבני ברק

לאחר מכן התכנסה הנהלת שטראוס לפגישה במהלכה סקר המנהל הרפואי של 'מעיני הישועה', פרופ' מרדכי רביד, את פעילות המחלקות השונות של בית החולים וקצב הגידול המרשים בפעילות בשנים האחרונות.
מנכ"ל שטראוס ישראל, ציון בלס, התעניין רבות במודל העסקי של בית החולים וציין כי "מדהים להיווכח כי מה שעומד מול עיניכם הוא הטיפול הרפואי, צרכי המגזר החרדי והשירות לקהילה, כאשר לא ההכנסות הכספיות הצפויות עומדים מול עינכם. כל חברה עסקית צריכה ללמוד מכם כיצד לשמור על קשר עם הקהילה".

לאחר מכן ביקרו המנכ"לים בבית היוצר של האמן ר' יואל וקסברגר – 'מלכות וקסברגר' – והתרשמו משלל המוצרים הייחודיים שבעיצובו, מההגדות של פסח המרהיבות וממגוון חפצי היודאיקה, הספרונים ומאות המזכרות של 'מלכות וקסברגר'.

מנכ''ל שטראוס ציון בלס בבני ברק (1)

הביקור בבני ברק נחתם במאפיית מצות יד שמורה לפסח, שם נחשפה הפמליה לתהליך עשיית המצות לשמה, החל משלב נגיעת המים בקמח, הרידוד וכלה באפיית המצות ויציאתן מהתנור בתוך פחות מ-18 דקות.
בתום הביקור אמר מנכ"ל שטראוס ישראל, כי "בני ברק זו עיר מיוחדת. הציבור החרדי הוא צרכן חשוב עבורנו וכפועל יוצא מכך עלינו להכיר היטב את אורחות חייו ולהתאים לו את מוצרינו ושירותנו הטובים ביותר. בכוונתנו להרחיב את סל המוצרים תחת כשרות גבוהה למהדרין לטובת הצרכנים שומרי הכשרות", אמר.

מנכ''ל שטראוס ציון בלס בבני ברק (2)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא הבנתי מי המנכ"ל??.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו