בעקבות המצב: ידידי ישראל בעולם תרמו למד"א עשרות רכבי הצלה

15 אופנועים חדשים, בהם 2 חשמליים הצטרפו אתמול לצי רכבי ההצלה של מד"א וזאת בנוסף ל 7 אמבולנסים, 2 ניידות טיפול נמרץ ו 2 ניידות דם שנחנכו בטקס מיוחד שנערך במרכז רבין בתל אביב • הרכבים החדשים נתרמו על ידי אגודות ידידי מד"א מרחבי העולם ויסייעו לכוחות מד"א להגיע לכל מקום במהירות, להתגבר על הפקקים ולקצר את זמן ההגעה

באירוע מיוחד שנערך אתמול (ב') במרכז רבין בתל אביב נחנכו במד"א שורה של רכבי הצלה חדשים, כולם תרומת אגודות הידידים של מד"א הפרוסות ברחבי העולם.

בין כלי הרכב שנתרמו לארגון גם 15 אופנועי-מד"א המצוידים בציוד רפואי ומשמשים את כונני מד"א להצלת חיים, 2 מהם חשמליים המותרים לנסיעה בשבת עפ"י ההלכה, תרומת אגודת ידידי מד"א מצרפת, אוסטרליה, אנגליה וארה"ב.

בשנים האחרונות גדל מערך האופנועים של מד"א המונה כ 160 אופנועים בהם אופנועי טיפול נמרץ ובחודשים הקרובים צפויים להצטרף עשרות אופנועים נוספים. האופנועים המאפשרים הגעה מהירה יותר של כוחות מד"א לפצוע ומקצרים את זמן התגובה. כל אופנועי-מד"א מצוידים בציוד רפואי מתקדם בהתאם להכשרת הכונן בין אם הוא חובש רפואת חירום, חובש בכיר או פאראמדיק ומאפשרים גישה מהירה לאירועים בעיקר בפקקים בתוך העיר.

חנוכת אופנועים, אמבולנסים, ניידת טיפול נמרץ וניידות דם שנתרמו עי אגודות הידידים של מדא - צילום דוברות מדא 19.10.15 (1)

האופנועים החשמליים שנכנסים לראשונה לשורות הארגון לאחר פיילוט מוצלח במרחב ירושלים של מד"א מאפשרים הקלות הלכתיות לכונני מד"א שומרי המסורת לצאת לקריאות חירום עם האופנוע החשמלי בשבת שרמת האיסור ההלכתי היא הקלה משמעותית ביחס לאופנוע רגיל המונע ע"י בנזין.

בנוסף לאופנועים נחנכו אתמול גם 9 רכבי הצלה חדשים בהם: 7 אמבולנסים, 2 ניידות טיפול נמרץ ו 2 ניידות דם תרומת אגודות ידידי מד"א מאנגליה, ארה"ב, בלגיה, צרפת, הונג קונג, אוסטרליה, איטליה, שוודיה וקנדה.

מנכ"ל מד"א אלי בין: "אני מודה לאגודות הידידים של מד"א ברחבי העולם על תרומתם למען הצלת חיים, מד"א כארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל אינו מתוקצב ע"י המדינה ואין לי ספק שבזכות אותם התורמים מגן דוד אדום יכול להמשיך לתפקוד ולהגיע במהירות וביעילות לכל זירה ולכל מטופל ולעמוד במשימה החשובה ביותר של הארגון – משימת הצלת החיים."

חנוכת אופנועים, אמבולנסים, ניידת טיפול נמרץ וניידות דם שנתרמו עי אגודות הידידים של מדא - צילום דוברות מדא 19.10.15 (3)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו