ניתקו לכם את החשמל? לח"כ אייכלר יש בשורה עבורכם

עד היום במקרים של ניתוקי חשמל עקב אי תשלום, היו עיכובים בהחזרת החשמל ודווקא בשעות הערב • לדרישת יו"ר הועדה לפניות הציבור ח"כ ישראל אייכלר: "החשמל המנותק יוחזר לא יאוחר משש שעות לאחר התשלום"

עד היום במקרים של ניתוקי חשמל עקב אי תשלום, היו עיכובים בהחזרת החשמל ודווקא בשעות הערב. מי ששילם אחרי חמש בערב, היה צריך להמתין עד למחרת בשעות הבוקר ולשבת בחשיכה ובקור או בחום, כל הלילה.

בדיון שהתקיים בועדה לפניות הציבור אמר ח"כ ישראל אייכלר כי לא ייתכן להשאיר משפחה ללא חשמל משך לילה שלם, רק בגלל ששילמו את החוב לאחר שעות המשרד. החשמל הוא מוצר צריכה חיוני וחשבון חשמל צריך לשלם".

אך ברגע ששילם צרכן את חובו, חייבים לחברו מיידית לחשמל, גם אם באמצע הלילה" – דרש יו"ר הועדה.

ואכן יו"ר רשות החשמל דר' אסף אילת נענה לאתגר ואישר כי באסדרה החדשה של הניתוקים והחיבורים לחייבים, תיכלל הדרישה לחיבור צרכן חשמל עד שש שעות מרגע התשלום, ללא קשר לשעת התשלום ביממה.

בנוסף לכך קיבל את הבקשה להרחיב את אפשרויות התשלומים למעוטי יכולת בפריסת תשלומים נוחה ופרוסה לפי יכולת הצרכן.

יו"ר הועדה ח"כ ישראל אייכלר הודה ליו"ר הרשות על ההיענות לדרישה הצרכנית האנושית כל כך, בתקוה שהאסדרה החדשה תיכנס לתוקף במהירות האפשרית לטובת הצרכנים.

[pdf-embedder url="http://www.jdn.co.il/wp-content/uploads/2017/02/07-תשובת-רשות-החשמל.pdf" title="07 תשובת רשות החשמל"]

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תודה רבה אדון אייכלר !

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו