Photo by Miriam Alster/FLASH90

הזדמנות לזהות הזדמנויות גם בירושלים

מה, כמה ואיפה כדאי להשקיע בשנת הכספים החדשה? איך מזהים השקעה בעלת סיכוי ואיך בורחים מהשקעה מסוכנת? אצל מי אסור ולמי אסור להשקיע? מה גורם להרבה מאוד משפחות חרדיות לוותר על השקעה בדירות להשכרה?

תשובות לכל השאלות האלו והרבה יותר, תוכלו לקבל בערב ייחודי בו תוכלו לשאול את יו"ר קבוצת ההשקעות 'בסדנו', כל שאלה שעולה בדעתכם אודות השקעות ופיננסים. ויש גם ארוחת שף טעימה

שנת כספים חדשה יוצאת לדרך ודווקא השנה, יותר מכל השנים הקודמות, עם זן חדש של קורונה שמתפשט במהירות, עם אינפלציה גואה בארצות הברית וניצני אינפלציה כאן אצלנו. עם גזרות כלכליות, קיצוצים וככל הנראה אפס מענקים, חייבים להתנהל נכון כדי להגדיל את סיכויי התשואות בהשקעות השונות.

על־אף העלאת הריבית שרבים סבורים כי היא מעבר לפינה, ההשקעה במטבע הישראלי נראית טוב על הנייר כל עוד מדובר בערך הנומינאלי. כאשר מדובר בערך הריאלי, יש לחשוב פעמיים על ההשקעה שכן האינפלציה מרימה ראש ורק חולשתם של המטבעות הזרים ובראשם הדולר, שומרת במעט על רמת המחירים בארצנו מוכת הייבוא.

בנקודת הזמן הזו, בתפר בין שנה מאתגרת לבין שנה עוד יותר מאתגרת, הרבה שואלים את עצמם היכן אפשר למצוא תשואות טובות יותר, הזדמנויות השקעה בעלות סיכוי גדול יותר ובכלל, לאן פניהם של המשק הישראלי, הכלכלה הישראלית והממשלה הנוכחית.

לפני כחודשיים קיימה קבוצת בסדנו אירוע ייעודי שענה לשם 'שאל את המנכ"ל'. האירוע התקיים במגדל משרדים ברחוב כנרת בבני ברק והשתתפו בו למעלה ממאה שבאו ללמוד על השקעות, תשואות, ריביות ומה שביניהן. העניין הרב שיצר האירוע בתקשורת הכלכלית החרדית ופניות רבות שהגיעו מהשטח, הביאו את הנהלת בסדנו למסקנה כי יש לקיים אירוע נוסף והפעם בירושלים.

"אי אפשר להתעלם מהצימאון שיש בציבור בתחום הזה. זה מעניין כי עד לפני כמה שנים היה נדמה שכלכלה והשקעות הם עניין למתי מעט ש'מבינים' בזה. כיום, בזכות כמה רפורמות ותהליך התבגרות מואץ שעברו המשקיעים החרדיים שרבים מהם נטשו את הדירות להשקעה ועברו להשקיע בחדשנות הישראלית. קיבלנו המון פניות של ירושלמים – רובם לא נמנים עדיין על המשקיעים אצלנו – שביקשו לקיים אירוע דומה גם בבירה".

תחום ההשקעות הוא תחום בו ידע שווה כסף והבנה שווה תשואה. זהו תחום שלא רבים מבינים בו אך כולם רוצים לגזור ממנו קופונים. אליעזר גרוס, יו"ר קבוצת ההשקעות 'בסדנו', אומר: "כואב הלב על אלה שנופלים בהשקעות גרועות בגלל חוסר הידע שלהם. לא כואב הלב על ההפסד כי ההפסד הוא חלק בלתי נפרד מההשקעה כמו שהרווח הוא חלק בלתי נפרד ממנה. זו דרך העולם. כואב הלב כי הם לא טרחו ללמוד, לברר, להתעניין ולהבין טוב יותר, אפילו במעט, את מה שהם עושים. על זה כואב שבעתיים. כי הידע קיים והיום אפשר להגיע אליו בקלות יחסית".

גרוס הוא המנכ"ל באירוע הזה והוא משתדל לחלוק את הידע שלו עם אחרים כדי למנוע מהם נפילות מיותרות. בשנה האחרונה הקדיש לא מעט מזמנו כדי לענות לשאלות של משקיעים במסגרת קמפיין דיגיטלי של 'שאל את המנכ"ל' כאשר הוא, כמנכ"ל ויו"ר של קבוצת השקעות מצליחה במיוחד, עונה לאנשים על שאלות פשוטות ומסובכות למרות שאיש מהם לא היה וייתכן שאף לא יהיה משקיע בקבוצתו.

כאמור, אירוע נוסף של שאל את המנכ"ל יתקיים בעוד שבוע בירושלים. זה יקרה ביום רביעי ג' שבט. ה־5 בינואר למניינם. בשעה שבע בערב. במלון ליטוב שברחוב הנביאים 34, סביב שולחנות ערוכים! הכניסה חינם בכפוף למספר תנאים ומותנית בהרשמה מראש בלבד. חשוב לציין כי מספר המקומות מוגבל מאוד. בבסדנו מסבירים: המטרה היא לתת כמה שיותר תשובות לכמה שיותר שאלות ולכן הוגבל בצורה משמעותית מספר המקומות.

רוצים שיעור חינם בהשקעות ופיננסים ? לחצו כאן עכשיו ומלאו את פרטיכם בהקדם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו