מתכונים מהירים וקלים

כולנו אוהבים לאכול טוב, אך לרובנו אין מספיק זמן להקדיש לבישול והכנת אוכל

בכדי לא לוותר על אוכל ביתי, לבסס את התפריט בעיקר על כריכים ולפרנס את הפיצרייה השכונתית באופן קבוע, החלטנו לצאת לחפש מתכונים מהירים וקלים שאפשר להכין ב-10 דקות. מתכון קל מבחינתנו הוא מתכון שאינו דורש עבודה רבה, כולל רכיבים שיש בכל בית או שאפשר לקנות במרכול השכונתי, לא מחייב כישורי בישול גבוהים (אני מתכנת ולא שף) ומתאים גם לחימום במיקרוגל למחרת וגם לילדים.

מתכוני פסטה מהירים וקלים

פסטה כולם אוהבים. רובנו אוכלים פסטה לפחות פעם אחת בשבוע. הסוד לפסטה טעימה הוא בישול נכון ורוטב מוצלח. שימו לב שאתם מבשלים את הפסטה נכון עם הרבה מים ומעט מלח. בישול יתר של הפסטה פוגע בטעם של המנה כולה. אתר Foodik מציע מנות פסטה לכל המשפחה, מנות פסטה שמתאימות לארוחת ערב רומנטית ובעיקר, מנות טעימות ובריאות שאפשר להכין בקלות. מתכוני פסטה הם מתכונים מהירים וקלים שאפשר להכין ב-10 דקות.

אם תרצו להפוך מנת פסטה ביתית שמתאימה לילדים למנה שמיועדת למבוגרים, תהפכו אותה לחריפה ותקבלו מנה מיוחדת. מנות פסטה אפשר להפוך לארוחה מושקעת וחגיגית גם עם תוספת של בקבוק יין, לחם שום ביתי או ממרח פסטו.

לרשותכם רשימת מתכונים מהירים וקלים באתר פודיק – כנסו עקבו אחר ההוראות והכינו מתכון בקלי קלות לילדים או לכם, בהצלחה

מתכונים עם עלים ירוקים

אם חשוב לכם לשמור על תזונה בריאה ומאוזנת – עליכם לשלב עלים ירוקים בתפריט באופן קבוע. עשו לכם הרגל להוסיף עלים ירוקים (חסה, מנגולד, כרוב, קייל, פטרוזיליה, בצל ירוק) לכל כריך ולכל סלט. סלטים יוכלו להפוך לארוחה מלאה כאשר מוסיפים להם מקור חלבון כמו חזה עוף או עדשים. אתר פודיק יודע להציע מתכונים בריאים לסלטים שכוללים גם מנה בשרית. השילוב בין הרעננות של הסלט לבין הטעמים של הבשר הצלוי יוצר מנה טעימה, בריאה וקלילה.

שקשוקה מנצחת

אף פעם לא מוקדם מידי ללמד את הילדים לאהוב שקשוקה, אך יגיע הרגע בו זה עלול להיות מאוחר מידי. ילדים שלא הורגלו מגיל צעיר לאכול שקשוקה נוטים לסרב לטעום אותה בגיל מבוגר יותר. אל תחכו לגיל 5 בכדי להכין בעבורם שקשוקה כי הם עלולים לסרב לטעום ולפספס כך את אחת המנות הישראליות הטעימות, הבריאות והפשוטות ביותר להכנה. הורים לילדים שאוהבים שקשוקה מצליחים להכין ארוחת ערב בקלי קלות. שקשוקה היא מנה שאפשר להכין גם בשטח על גזיה. היא זולה, פשוטה ולא דורשת כישורים מיוחדים.

גם אם לא הכנתם שקשוקה בעצמכם מעולם – אתם יכולים לעשות זאת. אתר פודיק מציע מתכון פשוט, מפורט וטעים למתחילים. צאו לקנות את המצרכים ותכף מתחילים. שקשוקה היא ללא כל ספק מתכון מהיר וקל שכדאי לכם לאמץ באופן קבוע. אם השקשוקה כולה אינה מתחסלת מיד, דעו שאפשר לחמם את המנה למחרת ולהכין ממנה גם כריכים לעבודה.

3 מנות ב-30 דקות

עם מתכונים מהירים וקלים אין סיבה שלא תצליחו להגיש למשפחה ולחברים ארוחה מלאה עם 3 מנות בתוך 30 דקות. אתם בסך הכול צריכים לדעת לבחור במנות טעימות ופשוטות. כך למשל, אפשר יהיה להגיש למנה ראשונה לחם שום ביתי או ממרח פסטו. הסוד למנה ראשונה מוצלחת הוא שילוב של פשטות עם טעמים טבעיים טובים. עם לחם שום או סלט ירקות בתוספת גבינה טובה, תשקיעו במנה רק כמה דקות ותקבלו הרבה מחמאות.

את המנה העיקרית נתחיל לבשל במקביל למנה הראשונה. נבחר בהתאם לאופי של הארוחה במנה בשרית, צמחונית, טבעונית או חלבית. אתם בוחרים האם להגיש מנה מושקעת של קישואים ממולאים או להסתפק במנה שרק נראית מושקעת. מנת פסטה תהיה ארוחה מלאה, משביעה ובריאה. אם תוסיפו למנה כמות מכובדת של ירקות תעשירו את המנה ברכיבים תזונתיים וטעמים טובים.

המנה האחרונה היא זו שמשלימה את הארוחה והופכת אותה למושקעת במיוחד. אף אחד לא צריך לדעת שבעוגת הנוטלה יש רק 2 מרכיבים או שלקח לכם פחות מ-10 דקות להכין את עוגת הביסקוויטים שגרמה לכולם ללקק את האצבעות. אתר פודיק מציע עוגת ביסקוויטים בטעם קפה שמשדרגת את הטעם הקלאסי האהוב של עוגת הביסקוויטים. אם יש לכם אפשרות להכין מראש את הקינוח תבחרו במתכון של עוגת ביסקוויטים.

במידה ואתם מכינים את הארוחה מעכשיו לעכשיו תבחרו במתכון של עוגת נוטלה (רק 2 מרכיבים!). תכניסו את העוגה לתנור ותמשיכו לבשל את הארוחה. אפשר לאפות את העוגה גם בזמן האכילה. אם מתחשק לכם להפתיע את האורחים עם מתכון משעשע סיימו את הארוחה עם ארטיקים ביתיים שכוללים הפתעה (דובוני גומי).

עם מתכונים מהירים וקלים גם אתם תצליחו להגיש ארוחה טעימה, משביעה ובריאה בקלי קלות. מהר מאוד תבינו שלא צריך להיות שף ובטח שלא צריך לבלות הרבה זמן במטבח בשביל ליהנות מאוכל ביתי טוב. אתר foodik כולל עשרות מתכונים מהירים וקלים שמתאימים לכל מצב רוח ולכל ארוחה. לכם נשאר רק לבחור את המתכונים ולהתחיל לבשל.

 

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו