הטרקלין המפואר של 'אשפר' – חוויה חדשה של בשר איכותי

המגיעים אל החנות החדשה והמפוארת של 'אשפר', בליבה של העיר בני ברק, תוהים לרגע האם לא התבלבלו בכתובת, ואולי הגיעו בטעות לטרקלין מרהיב או לכל הפחות לבית מרקחת ממורק ומצוחצח, כי אכן ממלכת הבשר 'אשפר' משנה את כל מה שידענו עד כה.

תשכחו מכל מה שאתם יודעים או חושבים על חנויות בשר, כי כאן מדובר בעולם חדש לגמרי. ב'אשפר' החליטו לשנות את כללי המשחק, ולייצר חווית קנייה משודרגת ועדכנית, ולהביא את מגוון מוצרי הבשר האיכותיים ביותר, במעטפת הטובה והיפה ביותר.

החנות החדשה – או מדויק יותר לומר טרקלין-הבשר – מציבה סטנדרטים יוקרתיים וחסרי תקדים בתחום, החל מהעיצוב המוקפד ועד לשירות האדיב והמסור.

על עיצוב ותכנון החנות עמלו בחודשים האחרונים צוות מורחב ומיוחד, בניצוחה של מעצבת העל שלומצי מנדלוביץ'. הצוות השקיע במשך שעות וימים ארוכים מחשבה מעמיקה בכל פרט פרט, מהכניסה לחנות ועד למיקום המדויק של כל מוצר ומוצר, על מנת לייצר נגישות מלאה, שתקל על הקנייה.

צוות קצבים מיומן ובעל מומחיות וניסיון, עומד לשירותכם, כדי לתת את המענה והשירות ברמה הגבוהה ביותר, ולסייע לכם למצוא בדיוק את הבשר שחיפשתם ואתם צריכים לארוחה המושלמת.

כידוע, ב'אשפר' מבקשים להעניק לציבור המדקדקים בכשרות את הבשר האיכותי והמשובח בכשרות המהודרת ביותר, לכל השיטות והדעות, ולכן בחנות רחבת הידיים, ניתן למצוא את מוצרי הבשר והעוף, כמובן בכשרות המהודרת והייחודית של בד"ץ נווה ציון בנשיאות מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן – שהעיד בפה קודשו כי "השלוחים שלנו ב'אשפר' הם שלוחי אמת שהבשר יהיה מהודר בתכלית – זאת לצד מגוון הכשרויות המהודרות ביותר, ובהם בד"ץ 'העדה החרדית', בד"ץ שארית ישראל, רבני בני ברק הגרחי"א לנדא והגרש"צ רוזנבלט, בד"ץ הרב רובין ועוד, זאת מתוך מטרה לאפשר לכל אחד לרכוש את המוצרים בחומרות וההידורים בהם הוא חפץ.

"כשהצצתי לחנות לא האמנתי שמדובר בחנות למוצרי הבשר", מספר לנו אחד הלקוחות שביקר במקום בימים האחרונים. "הכל כל כך יפה, אסתטי ונקי, שניתן לחשוב שהגעת לאולם יוקרתי. נכנסתי וראיתי שמישהו חשב טוב מאוד איך לתת לי כלקוח את חווית הקנייה הנוחה והמושלמת, במקום המרחיב את הדעת ומאפשר קניה רגועה ונינוחה באווירה טובה ונעימה. אלא שאז חששתי לרגע כמה יעלה לי כל התענוג הזה? כאן ההפתעה שלי הייתה כפולה ומכופלת – להפתעתי התברר כי אדרבה מאז פתיחת החנות המפוארת, ישנה הוזלה של המחירים באופן קבוע ונרחב".

כזכור, עם חנוכת החדשה ראשי חברת 'אשפר' יצאו בהבטחה אישית והצהירו: "אנו מתחייבים כי למרות ההשקעה הגדולה בחנות המפוארת, תהיה הוזלת מחירים משמעותית בכל המחלקות".

אכן, על אף ההשקעה האדירה בחנות החדשה ולמרות שהבשר הוא באיכות הגבוהה ביותר, בחברת 'אשפר' נאמנים לדרכם, ומקפידים לשמור על רמת מחירים זולה ושווה לכל כיס, כדי לאפשר לבני התורה והמשפחות ברוכות הילדים, לרכוש את המוצרים האיכותיים ולענג את השבת והחג, בהישג יד.

ממלכת הבשר 'אשפר' ברחוב שלמה המלך 17 בני ברק.

צילום וידאו: שלומי שיכמנטר

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture