המצות שלכם הכי כשרות! ואתם זוכים לזכות את הרבים במצות המהודרות ביותר!

במהלך השבוע האחרון ערכו רבני ועד הכשרות סיור ממושך במאפייה ושבחו את רמת החומרות וההידורים, כשגולת הכותרת היא האפיה עבודת יד על בסיס נייר ועץ ללא שום מגע ברזל בכל מהלך הכנת ואפיית המצות, וזאת לצד הטעם והפריכות הייחודית של המצות שאין לה מתחרים.

בדברים אלו סיכם בסיפוק רב – ראב"ד העדה החרדית הגאון הגדול רבי משה שטרנבוך שליט"א את התרשמותו, לאחר אפיית המצות במאפיית המצות היימישע מצות" בנתניה כמסורת השנים האחרונות.

יצוין כי ראב"ד העדה החרדית שליט"א כבר מגיע שנה שלישית עד נתניה, למרות חולשתו הרבה לאפות את המצות דווקא במאפייה המהודרת "היימישע מצות" וזאת לאור ההידורים המיוחדים והיחודיים שיש במאפיה שאין לא אח ורע ברמת ההידור בעולם.

'היימישע מצות' הוקמה לפני עשור ומאופיינת בטעם המשובח ביותר בעולם ועם רמת הכשרות המחמירה ביותר בעולם אפיית המצות עם מעל 70 חומרות והידורים.

כזכור לאור בקשות קהלים נוספים המעוניינים במצות שנאפו בתכלית ההידור על ניר ועץ בלבד, ומעבר לכשרות המהודרת והקפדנית של רבני קרית צאנז קבלה המאפיה גם פיקוח של ועד הכשרות בד"צ 'העדה החרדית'

למצות המהודרות של 'הימישע מצות' ביקוש ודרישה גדולה בכל העולם כולו מצד רבנים חסידים ואנשי מעשה, המחפשים את רמת ההידורים והחומרות הרבים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו